Skip to content

Confesiune…

Noiembrie 2, 2007
           
 
          Cand am decis sa ma apuc (reapuc) de scris (sau mai corect spus ar fi de postat undeva ceea ce scriu – blog, revista etc – caci nu am incetat nicodata sa scriu!) am facut-o din postura omului care crede ca mai are inca ceva de spus, din moment ce neuronul meu singuratic (:D), in lupta lui de supravietuire, emite si acum rationamente… Sau tentative de rationamente.
         Ca reactiile nu vor fi toate pozitive era de banuit. Insa asa cum ar face orice optimisto-realist  convins, voi vedea si jumatatea plina. Desi, nu-i asa, la analiza paharului, partea  goala e mereu deasupra…
        Asa cum ii sta bine  unui cetatean mandru si constient de drepturile sale consemnate in Cartea cea Mare (Constitutia) –  situata la baza societatii democratice (teoretic ce putin!) imi rezerv deliciul de a exercita libertatea mea favorita… cea a Gandului ! Singura de care, oricat si-ar dori unii, nu ma pot priva…
    Subiectiva, poate distorsionata uneori, dar cu siguranta "proprie si personala" , Realitatea zilelor mele va imbraca aici,  asemanator unei confesiuni publice, forma cuvantului scris…
 Si ca o nota de subsol asezata totusi la etaj,  vreau sa va urez dragilor, lectura placuta ! Sau neplacuta…    Caci gusturile nu se discuta (desi se imbunatatesc:D). Mi-am asumat riscul de la inceput. Si asa ati facut si voi. Deci suntem din start, chit.. 
 
 
 
 
 
One Comment leave one →
  1. Noiembrie 3, 2007 13:29

    frumoase texte am gasit pe-aici. Bravo!

Lasă un răspuns

