Skip to content

Pestisorul auriu…

Noiembrie 20, 2007

Din păcate nu pescuiesc. Am încercat o singură dată , dar sunt un mic anti-talent în ceea ce priveşte acest sport pentru care îţi trebuie acea calitate cvasi-absentă mie… răbdarea.

Sper totuşi să mă întâlnesc şi cu Peştisorul Auriu, undeva într-un acvariu pe la Pet Shop, îngrozit de pisica care-i râjneşte pe sub mustăţi şi  să fie atât de disperat să îl iau acasă încât să îmi promită şi mie celebrele Trei Dorinţe. Iar eu să nu-l pot refuza (ce om întreg la minte ar face aşa ceva oricum??)

Vă întrebaţi probabil care sunt cele trei dorinţe pentru care aş avea nevoie de biata făptură… Ei bine, să vedeti cât sunt de simpatică ( o bomboană de fată :))) căreia i-au murit evident lăudatorii !)… aş cere numai UNA . Pe celelalte două i le-aş lăsa micuţului să le aibă pentru vreo întâlnire cu un alt norocos ca mine.. Şi să facă el ce crede de cuviinţă cu ele…

Să ne închipuim :

Ajunşi acasă, îl pun pe birou în bolul de sticlă albăstruie ce imită coloristic marea şi ne punem la poveşti…  Ii ofer o bere, dar îmi spune că s-a lăsat de când  ultima dată, după un chef,  împărţea dorinţe „indeplinibile” în stânga şi în dreapta… Era să fie şi dat afară din Ordinul Peştişorilor Aurii… A fost cât pe ce…  De atunci s-a jurat ca nu mai bea în timpul serviciului. Pe cuvânt de Strălucitor…

Schimbam câteva amabilităţuri, ii admir culoarea solzilor şi el îmi mulţumeşte încă o dată că l-am scos din locul acela îî care, dacă nu ar fi reuşit să iî înhaţe Pissy, cu siguranţă aveau sa  o facă pre’infarcturile pe care le avea mereu numai când o zărea…

Fără prea multă vorbărie goală şi obişnuit sa fie dorit numai pentru ceea ce poate face(avea ani buni de experienţa în domeniu!), lua poziţia aceea grava de peştisor serios şi  pe un ton de o adâncă importanţă, îmi lansă întrebarea :

Peştişorul auriu : Şi ce ţi-ai dori mademoiselle Laura ? (în fantezia mea peştisorul are un accent chic de francez!)

Eu (după ezitări lungi, grimase care arată că păream hotărâtă şi apoi m-am răzgândit,  fâstâceală…) : Pai.. mon petit Poisson Dore… dorinţa mea, UNICA mea dorinţă ar fi…. dacă e cu putinţă (normal că e ! doar vorbim de peştisorul auriu!)…

SĂ ÎMI ÎNDEPLINEŞTI TOATE CELELALTE DORINŢE ! :))

2 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 20, 2007 22:03

    si care sunt toate celelalte dorinte?
    zi doua 😛

Trackbacks

  1. O mica doleanta « Laura Driha

Lasă un răspuns

