Skip to content

Am castigatttttt !!!!!!

Noiembrie 29, 2007
Am castigat un telefon Samsung SGH F-300  Ultra Music ca cel de mai sus la o promotie marca Coca Cola.. Azi mi-au livrat premiul… Si sunt super hapi (stiu ca se scrie happy!) !!!!!  E frumos, face poze si.. e al meu acum !;)
Eram cu prietena mea intr-un supermarket si fetele dragute de la Coca Cola imi povesteau de promotia cu „premii pe loc!”  Am completat un talon, si am razuit apoi un fel de Loz pe spatele caruia completasem datele mele… NECASTIGATOR scria dezarmant. Daca am fost surprinsa? Bineinteles ca nu ! Ma asteptam cumva. La norocul meu… Si d-shoara imi spune apoi ca „sa stau linistita ca oricum voi participa la marea extragere nationala”. Am ras in sinea mea. „Da-da, vezi sa nu castig io ceva !”
Si-acum vreo 2 saptamani primesc un telefon de la o tanti foarte politicoasa care imi cerea sa ii confirm adresa si numarul de telefon de pe talon, caci castigasem un premiu Coca Cola… Nu mi-a venit sa cred. Credeam ca e vreun soi de gluma proasta.. Circula vestea prin „sat” ca un numar de simpatici s-au tinut de astfel de glume… dar pentru alta marca si oricum, aia te puneau sa mai cumperi ceva ca sa „castigi”…
Si azi l-am primit !!!!! Love u Coca Cola… Intre noi doua fie vorba, era si timpul! Sunt consumator de atata vreme ;)))
Hai pup ! Ma duc sa imi fac poze… si sa aflu ce ghidusii mai face ! 😉 Ma intorc cu detalii cand imi revin din surprindere..
Daca va e dor de mine… Sunati-ma ! :)))
15 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 29, 2007 18:35

    Laurici, daca te si tine in brate sau are ochi frumosi vreau si eu tel ca al tau, ca noroc la Coca-Cola, logic nu am… noroc nu am in general de fapt, nu doar la un anumit tip de concurs, dar cine stie… o sa vina si vremea mea.

    Sa-l stapanesti sanatoasa… si fii singura ca o te bombardez cu sms-uri doar ca sa vezi cum reactioneaza telefonul…:-@…De sunat nu sun eu pe astia din Vodafone, tradatorilor…:))

  2. Noiembrie 29, 2007 20:53

    FELICITARI !Sa-l stapanesti sanatoasa si sa te bucuri de el !

  3. Noiembrie 29, 2007 22:16

    Suna-ma… 0727 40… (pe restul il deduci sau il castigi :D) sau vino sambata seara la intalnirea bloggerilor din Constanta ( si nu numai!)din Club Pheonix , Complex Ciresica. Ne vedem la ora 17.oo ? Eu o sa fiu acolo…

  4. Noiembrie 29, 2007 22:33

    Nu iti pot lasa numarul aici.. da-mi add pe mess daca vrei sa vbm.. Id-ul meu este : corinne_dr 🙂

  5. skychild permalink
    Noiembrie 30, 2007 08:18

    un weekend cat mai frumos

  6. Decembrie 2, 2007 23:35

    Simpatica jucaria. Felicitari pentru noua achizitie. Are si colega mea de banca unul si isi/imi/ne face poze in disperare deci e o boala comuna a bautoarelor de Coca Cola 🙂

  7. Decembrie 3, 2007 01:12

    a , fain faza .. nu credeam k se cashtiga la Coca-Cola mai mult de o minge

  8. Decembrie 5, 2007 16:03

    Interesant telefonul, mai ales atunci cand il tii in mana si te uiti la keypad, vezi ecranul de 176×65 si te bufneste rasul, ca e prea mic, abia dupa cateva minute bune ne-am dat seama ca are un ecran pe spate pentru player,camera si jocuri. Atunci mi-am dat cu palma peste cap si am zis: "Doh!"

    Sa-l stapanesti sanatoasa, eu am castigat o minge de la cola si alte sticle de cola, dar la alte promotii. 🙂

  9. Decembrie 5, 2007 20:51

    Dap… si eu credeam k mai sunt si fantasme cele n-jdemii de premii pe care le tot anunta astia pe la promotii.. mi se parea ciudat ca nu am auzit niciodata pe nimeni sa fii castigat ceva mare… masini, telefoane, case, chestii mai consistente decat jucarii si pahare… sau altele ! Si replica a venit destul de frumos… 😀

  10. Decembrie 22, 2009 19:11

    laura, eu în constanța vin doar vara 🙂
    deci să înțeleg că nu vrei să-ți folosești noul telefon …

  11. Decembrie 22, 2009 19:11

    hai că te sun să te invit să bem un pepsi!

  12. Decembrie 22, 2009 19:11

    Felicitări! Arată foarte bine! Să-l stăpânești și să-l folosești sănătoasă 🙂

Trackbacks

  1. Coca Cola hits again! « Laura Driha
  2. Premiile NIVEA « Laura Driha
  3. Coca-Cola Cherry « Laura Driha

Lasă un răspuns

