Skip to content

Zile de poveste…

Decembrie 25, 2007
 
Crochiul zilelor de Sarbatoare…
  
          Nici Craciunul  asta nu a nins… Iar  colindatorii parca sunt mai putini decat in anii trecuti… Si canta pentru bani, nu sa vesteasca vreun eveniment magic petrecut acum mii de ani…  Colindele se-asculta la calculator si nu in pragul usii, cozonacul se cumpara iar brazii sunt artificiali pentru ca pe cei adevarati nu ni mai putem permite…
     Avem cel mai mare Brad din Europa pentru copiii capitalei ale caror globulete nu si-au parasit cutia in care zac de anul trecut… Mosul nu mai e asteptat cu prajiturele si lapte cald, nu mai e cautat si misterul ce-l invaluia ca un nor de praf sclipitor a fost detronat de o oarecare Elodia, cel mai nou subiect de interes national…
       Timitem mesaje de grup pentru ca nu avem rabdarea sa le personalizam nici macar pe cele pentru Prieteni, felicitarile se ingalbenesc in plicurile lor undeva pe rafturile librariilor pentru ca e-card-urile sunt mai ieftine, mai frumoase, mai rapide, mai usor de trimis…
     Mass-urile sunt copy-paste-uri ieftine de pe site-uri specializate pe care le dam mai departe fara sa ne pese ca au mai fost trimise probabil si de altii, sau ca anul trecut le-am primit si noi de la unul dintre  cei carora le trimitem astazi din nou…
    Sarbatorim la o bere cu prietenii pentru ca la cina in familie ni se pare plictisitor, iar ideea noastra de traditie inseamna sa purtam lenjerie intima rosie, pentru ca aduce noroc…
     Maioneza de la salata Beouf e light pentru ca ne chinuim sa ne incardam in niste tipare stabilite de mass-media, vinul a fost inlocuit de  wishkey si dulciurile-s  de import ! Ca deh! „Estem”  europeni in toata regula… Sau macar ne chinuim!  
 
 
       Putin trista pentru ca incet-incet comercialul inghite traditionalul Sarbatorilor, va urez totusi un Craciun Fericit !  Whatever that means for  you..                                                                              
8 comentarii leave one →
  1. Decembrie 25, 2007 15:17

    Da, din pacate ai dreptate. Frumoasele sarbatori de alatadata au cam apus. Cu toate aceste iti doresc un Craciun Fericit alaturi de cei dragi!

  2. shalala permalink
    Decembrie 25, 2007 15:36

    ofof…nu am citit tot dar m-am prins destul de rapid de idee. si chiar daca e asa, nu esti deloc impiedicata sa fii cum vrei tu. in povestea ta. si fii vesela, e craciun!

  3. Decembrie 25, 2007 19:00

    @ shalala : N-ai rezistat sa citesti tot ? Sau de ce ? Te-am plictisit… asa? Scuzele de rigoare. Dar stai linistit(a). Stiu ca nu sunt deloc impiedicata sa fiu cum vreau eu.Si sunt vesela ca e Craciunul.. insa nu ma pot bucura in totalitate.Atat.

  4. shalala permalink
    Decembrie 25, 2007 23:05

    n-am citit tot pt ca citesc destul de bine printre randuri iar ideea este foarte cunoscuta:)ca ai descoperit-o si tu, felicitari…dar, nu asta era problema. problema e ca descoperind-o, te dafecteaza intr-o masura exagerata, deci chiar nu esti vesela de craciun. decat asa..lucid. si lipseste ceva. simplitatea trairii.

  5. Decembrie 25, 2007 23:16

    Sarbatori fericite tuturor !

  6. crezi-creezi permalink
    Decembrie 27, 2007 09:45

    Poate ca tot ce ai scris mai sus se poate numi evolutie.

  7. Decembrie 27, 2007 10:41

    @crezi-creezi… Tu chiar crezi ce spui? Evolutie? Ma faci sa rad…

  8. Decembrie 22, 2009 19:11

    Eu una nu simt ca e Craciunul… mai mult, din instinct sau cine stie ce motiv, am scos la masa, servetele cu puisori nu cu Mos Craciun. Ma simt aiurea, ca intr-o vacanta plictisitor de lunga si simpla. Nu ma mai incanta nici ideea de stat la masa cu familia, chiar daca familia e doar o denumire, nu o realitate, nu am facut nici brad anul asta, pentru ca se scutura si l-am aruncat inainte sa vina Craciunul, nu am stat acasa de Ajun, pentru ca nu simteam ca vreau asta, nici cu prietenii nu m-am intalnit ca in alti ani, pentru schimb de cadouri, pentru ca anul asta nu am vrut sa fiu langa ei. Anul asta mi-am rezervat mie timp, dar degeaba. Am facut ce-am vrut eu, sau ce am crezut ca m-ar bucura, am ales sa fiu pe drumuri si m-a prins Craciunul intr-o gara trista din Bacau, motiv pentru care Mosul inca nu m-a gasit, presupun ca ma cauta dupa miros ( dar fiind iarna, mirosul fuge repede, ca-i frig . Anul asta am ales sa fug de lucrurile clasice, sa fug de realitate, de lipsuri, de neajunsuri, de singuratate, desi e lume in preajma mea. Am facut exact ce mi-am dorit, dar am avut parte si de surprize nedorite… Acum nu cred ca am vreun sentiment, nici bucurie, nici tristete, doar asa…o stare nedefinita in totalitate. Nu as sti sa zic ce-mi lipseste pentru ca nu simt ca mi-ar lipsi ceva anume. Nici in plus nu stiu ce e, doar ca nu ma simt in largul meu si nu ma bucur cum obisnuiam sa o fac anii trecuti. Ori s-au schimbat vremurile ori am imbatranit?!
    Intre timp… Sper ca v-a adus mosul macar unul din lucrurile dorite sau v-a lasat promisiunea ca la anul o sa tina cont de toate visele voastre neimplinite! Craciun fericit!

Lasă un răspuns

