Skip to content

De la Constanta, cu dragoste…

Ianuarie 4, 2008
 
Words are powerless… "Citeste-mi" amintirile…
 
 
 
 

 

 
10 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 4, 2008 23:19

    Frumoase fotografii, parca sunt din alta lume.

  2. Ianuarie 5, 2008 00:32

    Cum de ai avut curajul sa cobori pana pe faleza ? … 🙂 Eu deabia mi-am facut curaj sa ies din casa:D

  3. Ianuarie 5, 2008 01:19

    da nici eu nu m-am riscat sa merg mai mult de 200 de metri din casa?:) oricum nu e ca acum 2 ani …

  4. Ianuarie 5, 2008 16:32

    Superbe pozele. Pacat ca anul asta nu va ingheta marea… cel putin asa au spus expertii.

  5. Ianuarie 5, 2008 22:14

    Superb… Am vazut si la tv imagini cu aleea de la Cazinou… Pur si simplu mirific…

  6. Ianuarie 5, 2008 23:20

    @vulpii : Poza’i moft.. s-o vezi natur ! ;)))

  7. Ianuarie 29, 2008 16:07

    Frumoase poze, mai ales prima 🙂

  8. anamaria-roxana permalink
    Februarie 18, 2008 14:41

    super pozele si ce ma bucur ca am avut ocazia sa le vad "life" cu toate ca nu am avut acelasi curaj ca al tau sa stau atat in zapada

  9. Decembrie 22, 2009 19:11

    ai căzut pe gheață? ți-ai luat bulgări de la necunoscuți? hai spune tot! :))

  10. Decembrie 22, 2009 19:11

    @sweetdreams : sunt din lumea noastra.. nu-i asa ca e superba ?
    @skreach : curaj… sau nebunia omului care iubeste zapada si marea mai ales cand e furioasa… Am avut curaj pentru ca stau chiar deasupra falezei 😀
    @saliery :nu e ca acum doi ani… Nici nu-mi doresc sa fie ca atunci. Pentru ca e mult mai frumos, tocmai prin unicitate 🙂
    @cineva : de cazut.. am cazut. Gravitatia si forta de alunecare nu m-au iertat nici iarna asta. N-a fost nimic grav, stai linistit. I’m still standing… Cate despre bulgarii de la necunoscuti, nu. Doar de la cunoscuti… Dar au fost de ajuns :))
    @Napster : Speranta moare ultima… poate facem un pescuit la copca 🙂

Lasă un răspuns

