Skip to content

Te iubesc…

Februarie 14, 2008
 
[ …Sau cand prea sarace-mi sunt cuvintele in incercarea-mi disperata de a  materializa in aceste randuri tot ceea ce simt…  ]
 
                Au trecut doar doua luni, si-mi doresc sa numaram impreuna  anotimpuri, ani,  amintiri…
 
           "Ma iubeste, nu ma iubeste… Ma iubeste, nu ma iubeste… Ma"
          
              Si toate petalele cazute nu-mi mai par triste, cand ultima-mi sopteste incet… Te iubeste !
Il iubesc…
 
                                           Sunt fericita ! In sfarsit sunt…
 
 
 
TE IUBESC !
 
 
 
3 comentarii leave one →
  1. Februarie 15, 2008 14:04

    Ma bucur enorm de mult pentru tine. Pastrati sentimentul asta cat mai mult si profitati de el din plin. Sunteti frumosi impreuna. 🙂

  2. Februarie 15, 2008 15:03

    >:D< Multumesc mult ptr gandul tau bun Rox.. Asa sa fie si pentru tine !

  3. anamaria-roxana permalink
    Decembrie 22, 2009 19:11

    E cel mai frumos sentiment atunci cand esti indragostita!!ma bucur mult pentru tine iubita,iti doresc asa sa ramai!vesnic fericita!

Lasă un răspuns

