Skip to content

Judecati… [Te-nseli…]

Februarie 20, 2008
 

Cand iti spun ca sunt studenta la Constructii, ti se pare imensa discrepanta intre parfumul meu si asocierea pe care o faci vizual cu salopetele murdare de var, santierul si colegii cu un vocabular limitat…
                    Ochii iti sunt cat cepele cand  playlist-ul meu se deschide cu o piesa de la Parazitii pentru ca ascultand genul asta de muzica, pana la tine nu percuteaza mesajul ci doar injuraturile folosite pentru a-l promova…

Cand iti spun ca sunt studenta la Constructii, ti se pare imensa discrepanta intre parfumul meu si asocierea pe care o faci vizual cu salopetele murdare de var, santierul si colegii cu un vocabular limitat…
                    Ochii iti sunt cat cepele cand  playlist-ul meu se deschide cu o piesa de la Parazitii pentru ca ascultand genul asta de muzica, pana la tine nu percuteaza mesajul ci doar injuraturile folosite pentru a-l promova…
                  Ma crezi Plina de Fitze  numai pentru ca ma respect mai mult decat o faci tu cu tine insuti, Copil pentru ca sarbatoresc mai degraba 1 Iunie decat 8 Martie si Ipocrita cand bunul-simt si circumstantele ma impiedica uneori sa-mi manifest sinceritatea in stare pura…
                 Te grabesti sa ma incadrezi la „Tocilari” pentru simplul fapt ca pun pret pe oamenii cu Carte si crezi ca daca-mi selectez Prietenii si nu impart genul asta de Afectiune cu toata lumea, sunt o inadaptata social…
               Atunci cand Tac refuzand sa  vociferez aiurea  fara a-mi sustine parerea cu argumente, esti primul care imi arunca-n fata apelativul de Lasa. Cand Plang te amuza slabiciunile mele, iar cand in Sfarsit Rad te jenezi teribil, pentru ca rad de cei ca tine…
             Cand nu dau imbratisari gratuite imi spui ca sunt zgarcita. Cand iti cer sa le meriti, te fastacesti ca la serbarea Abecedarului cand ai rostit in fata clasei poezia ce incepea cu litera Ta…
            
Cand iti spun ca n-am vazut cine stie ce interviu cu Becali pe la Tv pentru ca am fost la Teatru, imi spui ca n-ai da niciodata atatia bani pe un bilet la asa ceva. Ascultandu-te ma gandesc ca nici actorii nu-ti purtau proiectia in gand cand au decis sa joace piesa…
              Ma crezi Nebuna pentru ca nu port Umbrela si nici nu-i gasesc rostul, Ciudata pentru ca ma topesc cand sunt in preajma copiilor, Infantila pentru ca  ma emotioneaza toate lucrurile marunte si atat de lipsite de insemnatate materiala… Poate chiar sunt. Dar nu in sensul in care ma percepi tu…
              Judeci dupa aparente si judeci prost. Te intereseaza eticheta hainelor mele si nu daca le-am ordonat cu gust… Numarul de kilograme raportate la cenimetrii in inaltime, ca am Ochii Mici desi privirile nu-mi sunt Inguste, cat de lung am parul si nu daca sub el se ascund idei proprii si personale, ganduri, sentimente…
               Trebuie sa te simti  atat de Trist si Singur in Universul Tau curios de plastic si rece. As vrea sa pot sa spun ca regret. Dar sincer, prea puternica imi e convingerea ca toate in viata se intampla cu un  Scop. Mai mult sau mai putin vizibil la o prima vedere. Asadar, apartinem Lumilor pe care le meritam. Pe care ni le-am castigat…  Oups! Cred ca ai tras Tu betigasul scurt

 

 
 
 
 
                                                     Jubiland fara pic de Rusine,
 
                                                                                            Laura
 
8 comentarii leave one →
  1. Februarie 20, 2008 21:26

    Invitatie la suc? Cine, cine? Unde? 😛 :)))

  2. Februarie 21, 2008 04:25

    I-am dat ! Nici el nu-i vrea..

  3. Februarie 26, 2008 22:42

    Well, Mr Scribu.. Ai dreptate. E pleonasm intr-o oarecare masura. Intr-o mare masura de fapt. Justificarea mea? Am folosit ascocierea asta ca sa intaresc si subliniez cumva apartenenta exclusiva a sus-numitelor idei la cerebelul inchis miseleste in cutia mea craniana… Iertata-mi fie greseala care ti-a zgariat fara pic de rusine hubloul de la Universul tau curios de corect gramatical… Fac cinste cu un termopan. N-as vrea sa-ti impiedic cumva excelentul spirit de observatie… Multumesc. Fara urma de sarcasm de data asta, chiar Multumesc !

  4. Aprilie 29, 2009 12:26

    constructii zici? hmm. am mai auzit eu ca uneori inginerii scriu mai bine si calitativ, comparativ cu cei de profil scriitoricesc.

  5. Aprilie 29, 2009 12:33

    Hmm.. esti primul pe care il aud spunand asta. Legenda spune cu totul invers, dar e posibil sa existe si exceptii.

  6. Decembrie 22, 2009 19:11

    M-ai dat gata până la expresia <i>idei proprii si personale</i>. Este pleonasm.

    Iar acum mă retrag în Universul meu curios de corect gramatical.

  7. Decembrie 22, 2009 19:11

    Cine te-a suparat atat de tare? :))
    Faci riduri prea devreme, nu e bine sa te inversunezi atat de tare. Mai bine accepta invitatia la suc :)))))

  8. Decembrie 22, 2009 19:11

    Lumea e plina de "Militieni de serviciu", care pun semafoare pe aleile parcurilor.
    Incercand sa limiteze un OM, in tiparele lor limitate.
    Majoritate "normala", indignata ca rupi cadenta…

    Iti vor "binele". Da-i dracu’… :))

Lasă un răspuns

