Skip to content

1st…

Martie 30, 2008
tags:

Je

 

            

                Primele cuvinte sunt intotdeauna cele mai grele.. Cele mai pretentioase pentru ca-ti pot inchide sau deschide usi, construi sau distruge o imagine, o perceptie… Pana si cei care neaga cu tarie ca ar face asta, te vor judeca dupa aprente, dupa prima impresie, dupa tinuta, dupa imagine…
            Cei mai rabdatori  iti vor scormonii amintirile, vor aprecia calitatea sau vor condamna absenta ei, iti vor aproba ideile sau te vor contrazice, insa majoritatea, usor plictisiti poate, vor considera pierdut timpul dedicat  „click-scroll-exit” -ului  desfasurat prin randurile tale…
             Unii dintre voi ma vor intreba cine sunt,  ce, cum si unde am mai scris , pentru ce lupt, in ce cred.
            Fara transfer de „materiale” am sa las curiosilor adresa de la vechea mea casa, locul unde Laura si-a scris Povestile, si-a strigat Durerile, si-a cantat Iubirile, si-a creionat gandurile concretizandu-le in cuvinte asezate ordonat sub forma de idei… [ www.lauradriha.weblog.ro ]
             Am anuntat postasul ca-mi voi platii facturile si  voi raspunde scrisorilor  semnand la expeditor cu www.lauradriha.com.
              Lectura placuta dragii mei ! Ne auzim/citim curand…
            
                                                 Va mai retin cu un ultim rand : 
                                                                                                                Multumesc Arhi !        

 

 

8 comentarii leave one →
  1. Aprilie 1, 2008 06:21

    sa cresti mare, kinderashule

  2. Aprilie 4, 2008 07:36

    Felicitari. Pentru mutare, pentru "fata noua" a blogului, pentru articole si pentru tot, in general. Poate ca odata o sa o fac si eu, cand voi avea timp sa ma ocup cu adevarat de blog, sa scriu lucruri ca lumea (nu doar de dragul de a scrie ceva)…Deocamdata, mai mult citesc.

  3. katty permalink
    Aprilie 9, 2008 09:45

    tu esti si vei fi o inspiratie pentru cei din jur intotdeauna….sper ca de acum incolo sa nu ai decat impliniri… ai grija iubita de tine…

  4. Aprilie 10, 2008 01:33

    Bravo Laura. Azi am dat din intamplare de blog-ul tau, citind pe un altul al unui prieten. Ma bucur nespus cand mai gasesc ceva interesant de citit ca sa-mi omor orele infinit de lungi de la asa-zisul loc de munca. Inca n-am trecut si prin "vechea ta casa", dar in mod sigur o voi face. Tine-o tot asa, pentru ca pana la urma si noi trebuie sa avem un cuvant de spus.

  5. laura permalink
    Aprilie 10, 2008 13:20

    <em>Multumesc Dakaan… Te mai astept in vizita daca iti place cum fac eu "cafeaua" 😉

  6. Decembrie 22, 2009 19:11

    Bine te-ai mutat. Spor la treabă 🙂

  7. laura permalink
    Decembrie 22, 2009 19:11

    <em>Mulțumesc frumos ! Să fie… :)</em>

  8. laura permalink
    Decembrie 22, 2009 19:11

    <em>Mulțumesc mult Adrian ! Mă bucur mult că sunt printre cei pe care îi citești și că iți place noua mea "casă". Incă decorez… Va fi și mai frumoasă :)</em>

Lasă un răspuns

