Skip to content

DEKO

Aprilie 15, 2008
tags:

Trupa DEKO

Costel, Vio si Teo (in ordinea initialei matusii din Israel) restransi inghesuit sub numele de DEKO au demonstrat ieri, pe scena Salii Mari a Casei de Cultura din Constanta ca “DA se poate” ! Da, se poate si la noi in Romania sa razi pana te doare burta si asta fara ca glumele sa contina “citate” din veritabilele persoane publice din shoubizu’ de balta fabricat in peticul nostru de pamant European…

Prima trupa de Stand-up Comedy de pe la noi, sau cel putin prima cu statut oficial ne-a aratat cum poti distra oameni de diferite categorii sociale, varste si pregatire in domeniul educatiei povestind pur si simplu realitati din cotidianul zilelor tale… Am ras cu  si despre ei, regasindu-ne poate in multe din fazele penibile pe care le povesteau si gandindu-ne ca noi n-am fi avut niciodata curajul sa le facem publice…

Recomand tuturor sa mearga cu prima ocazie sa-I vada pe baieti… Asta pentru o infuzie de umor necenzurat, ca-n zilele bune si necomercializate ale grupului Vacanta Mare sau ale Divertis-ului… I miss those guys…  Dar deh ! Televiziunea si-a pus amprenta… Cand trebuie sa scoti “poante pe banda” ca pentru un episod saptamanal, nu au cum sa-ti mai iasa la fel de bune ca in cele 4 spectacole pe an pentru care te pregateai ca la carte…

In speranta ca vor scapa “ne-manelizati” de bani si de faima, aplaud inca o data initiativa  promitatorului grup DEKO, asa cum am facut-o in nenumarate randuri aseara in cele aproximativ 120 de minute de umor la superlativ…

2 comentarii leave one →
  1. Aprilie 16, 2008 05:49

    Vacanta Mare nu mi-au placut prea mult niciodata. I-am considerat intotdeauna destul de vulgari. In schimb, Divertis imi placeau atunci cand aveau cateva spectacole, bune si cu umor de calitate. Se pare insa ca primeaza comercialul, asa ca si unii si altii au inceput sa intre intr-o oarecare rutina. Subiecte sunt si vor mai fi, dar nu ar strica sa schimbe modul de abordare al lor.

  2. Aprilie 22, 2008 13:25

    Sunt super tari. Am avut si eu odata ocazia , nu le pot reprosa nimic, super faini

Lasă un răspuns

