Skip to content

Astazi Dumnezeu a Plans…

Aprilie 27, 2008

 

 

 

Cand eram micuta credeam ca Ploaia reprezinta lacrimile pe care le varsa Dumnezeu cand e trist… si ca Soarele Ii e Zambetul…

Astazi cand picaturile nu mai conteneau sa cada dinspre Cer mi-am amintit de acest crez al meu si ma gandeam de ce ar fi Plans Creatorul astazi atat de tare si parca nesfarsit…

Primul gand m-a dus la  lacrimile Pictorului caruia o inundatie oarecare i-a distrus munca de-o viata… Sau ale Sculptorului atunci cand Statuia pentru care pierduse nopti si pe care o umanizase prin transfer de Suflet, se prabusise de pe Piedestalul pe care o cocotase sub privirea-i neputincioasa…

Mi L-am inchipuit analizand evolutia Slujbelor de Inviere de-a lungul timpului, scarbit oarecum de cele din zilele noastre care se sfarsesc in cluburi…

Il vedeam regretand ca si-a lasat Fiul sa se sacrifice pentru Oamenii care astazi Ii contesta existenta si Puterea…

Daca Ploaia de astazi ar fi fost Lacrimi, ar fi plans probabil pentru durerea provocata de dezamagire…

Ar fi plans cum plang Parintii cand isi vad copiii alegand Cai Gresite, ar fi plans pentru cei singuri, pentru cei saraci, pentru cei neputinciosi… Ar fi plans pentru Oamenii care lupta mai mult pentru interese materiale decat pentru Iubire, pentru Sufletele faramitate, pentru necredinta, pentru rautatea nejustificata…

Pentru rugaciunile tot mai sarace, pentru imbratisarile din obligatie, pentru sarbatorile de import, pentru respectul impus de circumstante si  nu neaparat castigat…

Ar fi plans pentru cei plecati departe, pentru cei nevoiti sa munceasca si-n zi de Sarbatoare, pentru batranii uitati ce se hranesc numai cu Amintiri, pentru prietenii care nu-si mai vorbesc,  pentru mormintele unde nu mai aprinde nimeni Lumanari, pentru mamele carora nu li se mai aduc flori…

10 comentarii leave one →
  1. Aprilie 28, 2008 01:48

    Tu chiar vrei sa-mi reamintesti cum e sa plang? 😉 superb text, sincer…

  2. laura permalink
    Aprilie 28, 2008 02:48

    <em>Multumesc <strong>Jamilla </strong>! Ma bucur ca ti-a placut… :)</em>

  3. Aprilie 29, 2008 02:25

    Laura, pe http://www.poezie.ro te bagi? (agonia.net)…multi ar putea avea impresia ca fac reclama la site, dar nu… pur si simplu ai sansa sa fii citit de cat mai multi acolo, in ceea ce priveste poeziile, proza etc…;-) (nu scrieri de blog, ci literare)

    ps: ulitmul tau paragraf m-a terminat… doare uneori 😉

  4. laura permalink
    Aprilie 29, 2008 04:16

    <em>Nu stiam de site-ul asta… Am intrat, m-am logat… si cred ca ai sa-mi gasesti si pe acolo nebuniile din cand in cand… 🙂 Multumesc mult !</em>

  5. Aprilie 29, 2008 04:21

    Nu ai pt ce 😉 ma bucur sa te cunosc, chiar si virtual 😉 si te rog sa mi dai link catre tine (in siteul ala), sa te mai citesc si p-acolo 😉

  6. laura permalink
    Aprilie 29, 2008 04:23

    <em>Multumesc frumos !
    http://www.agonia.ro/index.php/author/0027955/Laura_Driha</

  7. Aprilie 29, 2008 05:58

    sper ca nu te superi, te pusei la lista mea de bloguri…tre sa te mai citesc seara inainte de nani…;-)

  8. laura permalink
    Aprilie 29, 2008 06:01

    <em>Nu ma supar ! Sunt chiar placut surpinsa… Sper sa nu-ti creez insomnii ! :)</em>

  9. Aprilie 29, 2008 07:55

    noooooo, deloc! daca simteam cat negru sub unghie vreun pui de insomnie, nu te bagam in lista 😉 stai lini, si eu scriu la greu ;-)))

  10. Aprilie 29, 2008 13:16

    ah, cate dulcegarii:))

Lasă un răspuns

