Skip to content

Ultima Scrisoare…

Mai 2, 2008
Astazi am decis… Sa pun punct. Fara sa o iau de la capat (cu alineat) si fara sa-mi alunece mana intr-un soi de virgula dedesubtul lui, ca sa las o oarecare portita unei posibile prelungiri a ideii…
Astazi m-am hotarat ca-mi sunt destule greselile si deloc comic felul in care le repet aproape ciclic…
Mi-am spus ca Omul care-mi zambeste dimineata din Oglinda nu e chiar o mare gramada de Nimic si ca putinele mele Amintiri ar fi Povestea Perfecta de rememorat in noptile reci de iarna…
Am redeschis Plicul in care se inghesuiau mai multe scrisori si-am indesat-o si pe-aceasta stiind ca nu le-ai citit, ca n-ai sa le citesti…
Astazi mi-am permis pentru ultima data sa-mi fie dor. Am pus inca o data Speranta sa-mi tina rand la coada Viselor Implinite si-am ordonat Cuvintelor sa-mbrace vesmantul Sentimentelor…
Le vedeam cum se aliniau speriate, asteptand nerabdatoare un sfarsit de propozitie, de simtire… De Poveste.
Am pus prima piatra si-am jurat ca Zidul asta nu-l va mai darama nimeni.
In paharul de pe masa, licoarea de “invizibilitate” stralucea a dorinta… Si dintr-o data mi s-a facut atat de sete…
10 comentarii leave one →
  1. Mai 2, 2008 15:24

    cu alte cuvinte de azi esti single

  2. Mai 2, 2008 16:02

    da?:D

  3. laura permalink
    Mai 3, 2008 01:14

    <em>@Dl.Petcu… mi-e teama ca va inselati !

    <em>@cipoc… Nu.</em></em>

  4. Mai 3, 2008 02:10

    mult prea profunda pentru noi:))

  5. laura permalink
    Mai 3, 2008 02:14

    <em>Nu e vorba de asta cipoc. Este evident, vorba de o renuntare… O despartire. Ati inteles corect… Insa nu de iubitul meu. Atat.</em>

  6. Mai 3, 2008 14:07

    Laura, daca renuntand la ceea ce ai renuntat prin "despartirea" respectiva, crezi ca iti va fi mai bine si ca iti vei potoli setea mergand mai departe, atunci subscriu 😉

  7. Mai 3, 2008 14:09

    Profunda rau asta, iar fiecare intelege ce vrea. Eu fac legatura cu ceea ce se intampla in viata mea. Si doare….

  8. laura permalink
    Mai 3, 2008 14:49

    <em>@Jamilla… Nu stiu daca imi va fi mai bine sau macar usor sa trec mai departe… Stiu insa ca Trebuie neaparat sa fac asta. Maktub… :)</em>

  9. laura permalink
    Mai 3, 2008 14:52

    <em>@DeBlog… De obicei, lucrurile care ne plac sunt cele in care ne regasim, cu care ne identificam… Frumusetea din final consta tocmai in corespondenta randurilor mele cu sentimentele tale… Cu toate ca vorbim fiecare de alte persoane, traim si simtim individual… :)</em>

Trackbacks

  1. Numai cei tineri mor buni… « Laura Driha

Lasă un răspuns

