Skip to content

I love Coca Cola…

Mai 29, 2008
tags:

I LOVE COCA COLA

… din ce in ce mai mult ! Bautura mea preferata si indeajuns de carbogazoasa sa agite spirite care incearca din rasputeri sa o detroneze din topul vanzarilor sub motivul ca ar fi incredeibil de daunatoare, mi-a facut astazi cadou o minge de fotbal marca Adidas 😀 Dupa ce in toamna am primit tot din partea ei o frumusete de telefon ca acesta de care va povesteam aici, astazi am fost anuntata prin sms cum ca e timpul de un fotbal pe iarba verde in week-end… ca tot a venit caldura !

Sunt, cum stiam deja dealtfel, o mare norocoasa !

Micile bucurii ale vietii iti recontureaza zambetul atat de usor… Multumesc !

[Poze cu el cado’]

 

P.S. Astazi (08.06.2008) am mai castigat una! :))))

19 comentarii leave one →
  1. Mai 29, 2008 22:16

    mi-se pare mie sau faci reclama la coca-cola … sper ca esti platita bine sa merite 😉

  2. laura permalink
    Mai 30, 2008 00:53

    <em>Ti se pare <strong>Moflea </strong>! Nu-s platita sa fac nimic. O fac din placere… :P</em>

  3. Mai 30, 2008 05:01

    asociatia celor care nu au castigat la coca-coala te uraste sincer.punct.:P

  4. Mai 30, 2008 06:07

    Nu participi si la un concurs in care sa ai premiu un motor?;;)

  5. laura permalink
    Mai 30, 2008 10:01

    <em>Stiu <strong>cipoc</strong>… it’s hard to be ME :))))</em>

  6. laura permalink
    Mai 30, 2008 10:02

    <em>Concurs ? Motor ? Unde-unde ? :D</em>

  7. Mai 31, 2008 10:00

    ce putem face sa fim ca tine??vrei sa fii idolul nostru al tuturor celor negastigatori?:D

  8. laura permalink
    Mai 31, 2008 11:19

    <em>Nu cred ca am fost vreodata idolul cuiva <strong>cipoc</strong>… Cred ca e placut rau sentimentul… Deci DA ! Vreau ! :)))</em>

  9. Iunie 1, 2008 12:13

    sa`ti faci o adresa de fan club:))
    gata de acu..trezirea:D

  10. laura permalink
    Iunie 1, 2008 12:53

    <em>Fa-mi tu… 😛 Eu o sa anunt pe blog ca am un fan infocat :)) 😀 Si poate se mai strange lumea… faceti tricouri, canutze si insigne.. Ca-n filme !:)))</em>

  11. Iunie 2, 2008 08:04

    Se scrie ADIDAS cu un singur D; daca e Addidas probabil e facuta de cei care fac si Abibas :)) Cola si "Pexi" ca si Fanta si alte d`astea sunt f. daunatoare dar ais a observi asta mai peste 10-15 ani 😉 mergi pe alea facute acasa eventual pe tipul Santal daca vrei neaprat cumparate

  12. laura permalink
    Iunie 2, 2008 12:10

    <em>Thnx for the tip <strong>Prison </strong>! Am corectat "d"-ul… Cat despre cat sunt de nocive aceste bauturi… In cazul asta mai tot ceea ce consumam e daunator. Inclusiv apa (potabila). Si intr-un sfarsit te poti trezi ca ai mancat numai mancare sanatoasa, ai baut numai sucuri naturale, ai devenit vegetarian pentru ca "asa e bine" si mori calcat de o masina sau de la o infectie in ureche. Asa ca iarta-ma daca sunt de parere ca micile placeri ale vietii fac diferenta la sfarsit.
    Tot ce e cu adevarat bun in viata e ilegal, imoral sau ingrasa! Got my point?</em>

  13. Iunie 3, 2008 06:15

    in principiu asa e, dar firea umana dicteaza altfel sentimentul din "Final" Din experienta altora si oarecum sia mea cand ajunci intr`un moment critic nu te ganedsti la acele mici bucurii ci ca din cauza lor, daca din cauza lor se intampla ce se intampla, ai ajuns acolo si nu e prea frunmos sentimentul; in fond asa e firea umana, sa realizeze importanta la "un" ceva in lispsa lui… Masina n`o pot controla eu dar ce manac si beau, da; Ideea e sa nu renunti la "bucurii" ci sa le moderezi. Eu am facut gastrita de la asa ceva; e urat la ulcer, dar din fericire am anticipat unde se poate a junge si am renuntat la genul asta de bauturi… Din cand in cand doar 😉

  14. Iunie 27, 2008 00:24

    […] ? Groaznic nu? Mai ales cant TU n-ai castigat inca nici o sticla de 0.5 de la ei macar.. Spuneam aici ca I love Coca Cola. She loves me back ! Astept LCD-ul draga […]

  15. ionutz permalink
    Iunie 30, 2008 10:25

    Ehh, se pare ca norocul e si de partea mea. De cand beau Coca-Cola, cand sunt promotii, particip la fiecare, pana la aceasta promotie cu EURO 2008, nu am fost foarte norocos, nu am castigat decat jucarii de plus, pahare sau sticle de 0.5l. Cand am aflat de promotia EURO 2008, am inceput sa strang coduri de sub capacele Coca-Cola,cand intr-o zi la ora 4 primesc un telefon de la o doamna f. amabila care imi spune ca sunt fericitul castigator al unui bilet la meciul Romania-Franta care va avea loc in Elvetia la ora 21:45, cazarea si masa fiind oferita de ei, iar transportul, cu avionul.Foarte fericit, dau toate datele mele, la care doamna imi spune sa ii dau seria pasaportului, bun o dau, dupa care ma intreaba daca am pasaportul valid, hopa, nu il aveam :((, asa ca am pierdut un bilet la meci :((. Am continuat sa particip la promotie si s-a meritat, am mai castigat si 2 mingi adidas :D.

  16. cristian permalink
    Iulie 17, 2008 19:22

    Eu am una din 2004. Si tot din 2004 aveam un ghiozdan de la Cappy. Nu mai zic ca prin ’98 am trimis capace la greu ca sa castig un pager dintr-ala amarat.

  17. Iulie 22, 2008 05:15

    Coca Cola sux
    Alceva nu are rost sa zic …

Trackbacks

  1. Coca Cola hits again! « Laura Driha
  2. Coca-Cola Cherry « Laura Driha

Lasă un răspuns

