Skip to content

Fatete ale unui Eu…

Iunie 13, 2008

Exista momente in care iti doresti sa Stralucesti prin Simpla Prezenta si nu prin Culoare… iar in absenta nuantelor, oamenii sa invete sa aprecieze Detaliile… in profunzimea lor…

53 comentarii leave one →
  1. Iulie 24, 2008 13:11

    <em>Ne cunoastem ? Nu cred ca am avut oroarea… nu cunosc multi tarani, dar aia pe care ii stiu… ii tin minte ! Ca sa-i ocolesc… [editat de <strong>Laura</strong>]</em>

  2. Decembrie 22, 2009 19:11

    Bre sesi
    până să te bagi, mergea totul bine
    acum stai linistit, totul e calculat
    intenţia mea era să o corup pe fată şi să-i răpesc inocenţa
    acum trebuie să aplic planul b
    să o las pe ea să mă corupă
    evident, mastermind-ul din spatele acţiunii este nevasta-mea, care vrea să-mi asigure divesitatea

  3. Decembrie 22, 2009 19:11

    deci, pe când natur?

Lasă un răspuns

