Skip to content

Karaoke night. Last night…

Iunie 29, 2008

Nu. N-am cantat… stiu ca asta e prima intrebare la care va duce gandul dupa ce ati citit titlul… Eu nu cant decat in situatii speciale. La dus (bietii mei vecini :P), la aniversari (La multi ani and stuff… ) si… si cam atat !

Asa ca aseara, m-am dus sa vad ce pot altii in materie de muzica. Clubul Pheonix parea neincapator pentru doritorii de distractie. Micul nostru grup strangea in jurul a 4 mese vreo 15 persoane insa singura indeajuns de curajoasa sa si urce pe scena dintre noi toti a fost Liza, sora lui Vishu’. Noi restul ne-am limitat la ascultat, aplaudat… si ras in hohote !

Alex si Luminita au promis ca data viitoare vin pregatiti cu un duet fain si ne incanta cu prezenta lor pe scena..

Mi s-a parut foarte fain genul asta de eveniment pentru ca n-a fost om sa nu se simta bine in sala, s-a cantat si unora le-a iesit chiar bine iar celor care nu le-a iesit… le-a iesit miscarea cu buna-dispozitie pe care au imprastiat-o generos tuturor.

Eu nu mai fusesem niciodata, insa am plecat cu gandul ca trebuie sa revin… Cine stie, poate data viitoare imi fac si eu cunoscut capacitatile de vociferat pe note ! Si asa se vor elibera scaunele in Pheonix… Desigur pentru ca lumea se va ridica sa ma aplaude, nu sa plece 😀

Mai multe poze aici.

7 comentarii leave one →
  1. Iunie 29, 2008 06:00

    daca iti faci curaj totusi sa canti sa te inregistreze careva:D

  2. laura permalink
    Iunie 29, 2008 13:14

    <em><strong>Cipoc</strong>.. daca fac asa greseala, nu ca imi doresc sa nu ma inregistreze nimeni, dar sper chiar sa si sufere toti de pierdere de memorie… Izolat pe seara respectiva 😛

    Chiar este <strong>micu’TZUl</strong>e. E mai inalt decat mine oricum :)))</em>

  3. Iunie 29, 2008 14:27

    e la fel de suparacios ca tine?
    😛

  4. Iunie 30, 2008 07:58

    E si greu sa gasesti baieti care sa nu fie mai inalti ca tine :)) 😛
    Ceva filmulete material de utub? Nu ai ceva compromitator pentru publicul larg? ;;)

  5. Iunie 30, 2008 10:10

    pai nu e destul decolteul?:P

  6. vishi permalink
    Iulie 21, 2008 13:06

    …..si….sper k o sa canti in urmatoarea deplasare pe care o v-om face cu gasca….o sa ai un concurent in mine….dc nu crezi intreaba lumea…pot sa zic doar atat….obladi, oblada…:D….(bine k nu mai era baterie la camera de luat vederi…=)))

  7. Decembrie 22, 2009 19:11

    Hmmm, prietenul tau pare înăltuţ 😀

    PS
    decolteu, în sfârşit decolteu

Lasă un răspuns

