Skip to content

Bun

Iulie 5, 2008

Nu-mi amintesc de la cine le am, daca mi-au fost spuse sau scrise sau pe unde le-am citit daca asa e cum am aflat despre ele… Stiu insa ca nu sunt creatia mea desi pot spune ca ma reprezinta fiecare cuvintel…

Sunt multe citate pe care le-as aseza frumos pe liniutele unui chestionar, in dreptul “Motto”… Si cateva imi apartin. Insa nu si asta…

Mi-am amintit astazi de-aceste randuri atat de simple in aparenta si totusi atat de complexe pentru cine stie sa invete din ele o…  lectie de viata !

Daca esti bun, oamenii te pot acuza de egoism 
si intentii ascunse...
Fii bun, oricum.
Da-i lumii tot ceea ce ai mai bun
si poate nu va fi niciodata de ajuns...
Da-i lumii tot ceea ce ai mai bun, oricum.

La urma urmei este intre tine si Dumnezeu…
N-a fost niciodata intre tine si ei, oricum
.”

5 comentarii leave one →
  1. Iulie 5, 2008 16:47

    chestia asta ii valida daca crezi in Dumnezeu

  2. laura permalink
    Iulie 6, 2008 02:17

    <em>Da. Tu nu crezi ?</em>

  3. Iulie 6, 2008 04:33

    Nu cred in Dumnezeu asa cum ii prezentat in cartile sfinte : biblia,coranul..etc si nu cred intr-un Dumnezeu care trebuie sa fie un duh al binelui neaparat ,dar cred ca daca ar fii un Dumnezeu esenta invataturii lui ii ca sa faci bine fara sa crezi in ceva sau cineva adica sa crezi ca prin asta iti vei rezerva un loc in rai ,adcia sa faci un bine ca asta ii natura ta nu o natura fortata

    dar cred in extraterestri lma0 si pana nu gasim ceva alien tech nu vad cum am putea iesi de pe planeta ca de deja incepe sa fie cam aglomeratie sau mai scapa unu o bomba nucleara si ne-am parlit lolz

  4. Zburatorul permalink
    Iulie 6, 2008 15:01

    Invert are dreptate, acel text are putere numai pentru cine are credinta in Dumenzeu

    Oricum, nu conteaza pentru cine are putere si pentru cine nu, important e ca are pentru tine.

  5. rea_de_mika permalink
    Iulie 16, 2008 05:28



Lasă un răspuns

