Skip to content

Oradea

Iulie 27, 2008


Spontana cum ma stiti, am luat o hotarare in ultimul moment. Maine plec la Oradea. Cu fratele meu, plec in vacanta pentru o saptamana. El a aflat astazi ca nu mai pleaca in tabara de Practica de la Suceava unde trebuia sa fie in aceste zile din cauza inundatiilor din zona si ca sa nu piarda zilele pe care le are libere de la munca, am zis sa ne repezim pana in Vest. Ma duc sa vad Ardealul, in speta zona unde s-a nascut tata, sa fac poze, sa respir aer curat, sa… Dar va mai povestesc si cand ma intorc. Cred ca Sambata suntem acasa. Voi avea acces la Internet dar nu cred ca o sa-l folosesc. Sper sa va fie dor de mine ca mie de voi, sa fiti cuminti si… sper sa ploua la Constanta ! Da-da.. sunt egoista rau ! Cum, nu stiati ? :)))

Hai v-am iubit ! S-aveti grija de mine !

8 comentarii leave one →
  1. blogomentator permalink
    Iulie 27, 2008 11:50

    Daca vreti va arat frumusetile Oradiei si ale imprejurimilor!
    In alta ordine de idei facem un meeting? Tu, fratele tau, Lilisor, Oradeanul si eu? 🙂 Daca esti interesata contacteaza-ma pe mail. 😀

  2. Iulie 30, 2008 04:39

    >:P
    Noroc ca am plecat repede din Constanta … ca pe seama ta ma lasai sa stau pe plaja in ploaie!
    >:P

  3. laura permalink
    Iulie 31, 2008 10:07

    <em><strong>blogomentator</strong>… sunt interesata, dar momentan sunt in vizita la rubedenii. Si asta se intampla prin imprejurimi, in satele Bihorului… Am stat Marti seara in oras, miercuri si joi prin vizite (e neamu’ mare si nu ne-au mai vazut de noua ani:P) iar Vineri ma intorc in Oradea.Sambata imi iau zborul… Trimite-mi pe mail un numar de telefon ceva… sau un id de mess poate reusim sa ne blogmeet-uim nitel.. 🙂
    <strong>Cipoc</strong>… eu va iubesc !
    <strong>MakavelliRo</strong>.. iexsista o iexplicatie… Via Messenger please ! :d</em>

  4. blogomentator permalink
    Iulie 31, 2008 12:12

    Done! 😀

  5. Spirt permalink
    Septembrie 30, 2008 23:58

    A naibilui..chiar a plouat in Cta in perioada aia :))

    Busu ar fi invidios!

  6. laura permalink
    Octombrie 1, 2008 05:01

    <em><strong>Spirt</strong>… never underestimate the power of a woman’s wish.. <strong>Never </strong>!</em>

  7. Decembrie 22, 2009 19:11

    lauram..in numele masculilor care frecventeaza acest site iti uram plimbarik placuta si un sincer te urâm:D

Lasă un răspuns

