Skip to content

Bicicleta Albastra

August 3, 2008

Pentru ca Premiantii isi merita premiile… Si pentru fiecare copil care a renuntat sa mai lupte pentru Premiul I

5 comentarii leave one →
  1. August 3, 2008 17:58

    cred ca e unul dintre cele mai tari posturi ale tale! chiar imi place!

  2. laura permalink
    August 4, 2008 01:25

    <em>Multumesc <strong>Sorin</strong>.</em>

  3. laura permalink
    August 4, 2008 16:09

    <em>Nu ma iau de nimeni… Pe mine pur si simplu m-a impresionat amintirea scrisa de el. Nu ma intereseaza traficul. Am spus-o si o mai spun. Banii nu sunt un scop. Nu aia din blog. Fac facultate ca sa castig bani. Blogul e doar… o mica pasiune. De care si asa nu am timpul pe care mi-ar placea sa-l am pentru a ma ocupa asa cum trebuie. Deci n-am pretentii de trafic, mii de unici si alte d-astea… <strong>Arhi </strong>it’s a friend. Nu puteam ramane indiferenta :)</em>

  4. August 12, 2008 01:37

    Si mie mi-a placut povestea lui mai ales ca tatal meu a trecut prin ceva asemanator. A stat o zi intreaga in varful nucului si a asteptat-o pe maica-sa sa vina cu bicicleta promisa. Si i-a spus ca nu a gasit. 😦

  5. Decembrie 22, 2009 19:11

    te iei de grei sa faci trafic?
    cică așa se face 😛

    grei la propriu

Lasă un răspuns

