Skip to content

Ghita Muresan…

August 26, 2008

In seara asta la INTERSPORT in Carrefour-ul din Constanta ! Ghita. Insa nu cel al micutei Clepopatra Stratan ! GHITA MURESAN ! Unicul… Inconfundabilul… MARELE Ghita Muresan. Mare din foarte multe puncte de vedere…

Nu m-am putut abtine si am facut o poza ca sa observati si voi ca sunt cat el de inalta ! 😛 (el pe scaun si eu in picoare! :): ))) )

Cum mi s-a parut ? Impresionant. Il mai vazusem numai la TV si mi se parea extraordinar. Acum, dupa ce am fost la 2 cm de el sunt si mai incantata ! Este… greu de exprimat in cuvinte ! Incredibil ! Daca-l vedeati cat era de popular… Cum le raspundea tuturor fara fite de mare vedeta. Desi statutul i le-ar fi permis fara sa para neaparat ceva iesit din comun… Cum radea cu copiii care veniseara sa-i povesteasca cum joaca ei baschet si ce “scheme” stiu sa faca…

Ahh… si tocmai cand mi se mai ameliorase complexul celor 1.60 si-un zambet ai mei… Dar a meritat ! Mi-a placut…

P.S. Am si autograf 😛

13 comentarii leave one →
  1. August 26, 2008 14:31

    nice..1.60 ai?:))

  2. August 26, 2008 14:36

    Si ala din dreapta cine e, fi-su de 7 ani?

  3. August 26, 2008 14:47

    Felicitari.
    Stiu senzatia, eu am fost vineri la Faithless DJ SET, si am dat mana cu el … super tare senzatia.

  4. laura permalink
    August 26, 2008 15:33

    <em>Da <strong>cipoc</strong>… cca 1.61-1.62 😛
    <strong>DeBlog</strong>… e iubitul meu.
    Multumesc <strong>Nija </strong>!
    <strong>micu’TZU</strong>… am zis complexul meu. In sensul ca mereu mi-am dorit sa fiu inalta !Nu ca as avea ceva cu cei care sunt deja inalti ! Sau nu-s… Despre Ghita nimic rau. Numai admirativ… E mare si <strong>maret </strong>! </em>

  5. August 27, 2008 00:46

    auzi, eu am 1,75 si mai port si tocuri de 10 cm…ca tot vorbim de inaltime…si sa stii ca mi-am gasit mai greut prieteni mai inalti decat mine, ma indragosteam in trecut de aia mai scunzi :))))) uneori nu e bine nici la inaltime, te asigur! acum port mai rar tocuri ;-)))

  6. August 27, 2008 00:46

    ps: bravaaaaaa pot isprava cu ghita, sa traiesti! ma bucur !

  7. blogomentator permalink
    August 27, 2008 01:18

    In urma cu vreo 2 ani m-am intalnit si eu cu Ghita intr-un mall din Oradea. L-am rugat sa vina cu mine in curtea liceului din vecinatate unde erau o gramada de copii care jucau baschet… a stat cu ei vreo 2 ore si le-a aratat diverse scheme. MARE om, MARE caracter! La cat de normal se comporta fata de unele "vedete" locale nici nu ai zice ca joaca in NBA.
    @Laura: Ce complex… iti pui tocuri de 10 si gata! Din pacate eu nu pot sa fac asta. 😦
    @Jammie: Cred ca ne-am potrivi, eu am 1,65 (cu tocuri)! 😀 Ce zici? 😛

  8. Nicole permalink
    August 27, 2008 13:26

    Mica la stat , mare la sfat ! 🙂

  9. laura permalink
    August 27, 2008 13:41

    <em>Incerc <strong>Nicole</strong>.. trebuie sa compensez cumva ! ;)))</em>

  10. August 28, 2008 02:16

    @blogomentator, lol, m-ai facut sa rad, si nu am mai ras eu de cateva zile!!! multumesc!!!!!

    @laura, da=-o incolo de inaltime, ai inaltime mare la suflet si la inima, nu iti mai trebuie altceva 😛

  11. laura permalink
    August 28, 2008 02:21

    <em><strong>Jammie </strong>that was so… Acum chiar m-am inrosit ! Big time ! :)</em>

  12. blogomentator permalink
    August 28, 2008 03:40

    @Jammie: Placerea a fost de partea mea! 🙂
    @Laura: O vorba batraneasca: "Esentele tari sunt un sticle mici!" Aspectul fizic e doar un invelis care acopera sufletul; se poate schimba, dar ce ai pe interior nu se schimba asa usor.

  13. Decembrie 22, 2009 19:11

    să înţelegem că ai prejudecăţi referitoare la înălţime?

Lasă un răspuns

