Skip to content

I kissed a Girl…

August 28, 2008

De fapt nu eu… Katy Perry kissed a girl ! And she liked it… Super tare melodia ! Nu ? ;)) Hai baieti… care-si marturiseste primul fantezia legata de un asemenea eveniment ? : )))

27 comentarii leave one →
  1. August 28, 2008 03:19

    Damn…am intrat degeaba, sperand la niste poze interesante :)))

  2. laura permalink
    August 28, 2008 03:45

    <em>Poze nu, dar ideea e oricum interesanta nu ? :)))</em>

  3. August 28, 2008 04:25

    Ne inscriem in club-ul voyeur-ilor amatori, o votam pe Laura presedinta 🙂

  4. laura permalink
    August 28, 2008 05:54

    <em>Desigur <strong>Catalin </strong>! Strange voturi si let me know when you are ready ! ;)))</em>

  5. blogomentator permalink
    August 28, 2008 07:01

    Hai sa va povestesc… ma simt atras de fiecare femeie pe care o sarut si-mi raspunde. In loc de sex mie-mi place sa fac dragoste, cred ca nu-i o crima sa te dedici femeii cu care esti. Fiecare femeie e unica in felul ei… Desi sunt casatorit: "I kissed a girl…and I like it!" Fata nu avea mai mult de 18 ani, da` avea un sarut asa dulceeeee… mmmm… 😀

  6. blogomentator permalink
    August 28, 2008 07:04

    Mamaaa, nu cred ca va fi bine daca ma apuc de blogat… sotioara va afla mai mult decat trebuie. 😛

  7. laura permalink
    August 28, 2008 12:37

    <em>Urat din partea ta <strong>blogomentator</strong>. Eu te-as fi pedepsit si numai pentru simplul gand la un eventual sarut… dar mai ales daca faptul s-a si "consumat".
    Barbatii astia… 😛
    Pentru un sarut dulce.. <strong>Ru-si-ni-ca</strong>!</em>

  8. laura permalink
    August 28, 2008 12:38

    <em>Be the first <strong>Adrian</strong>… Spune-ne la ce fantezii te-a dus gandul cand ai citit titlul ? :D</em>

  9. August 28, 2008 14:40

    melodia e de fapt un cover dupa o piesa deprin anii 80 care nu a mers. pe vremea aia, din motive necunoscute se pare ca oamenii nu erau chiar asa de deschisi la doua fete sarutandu-se. spre norocul chior al generatie noastre, totul s-a schimbat.
    speranta mea este, totusi, peste 20 de ani sa nu il auzim pe vreunul cantand totusi "i kissed a boy and i liked it"

  10. !nv3rt permalink
    August 28, 2008 16:19

    Ermm…. in general asian girls are damm hot si mai ales masajul asta – http://www.redtube.com/340 – dar in rest as vrea sa o vad pe Eva Green nu imi vine in minte cu cine dar hai sa fie las la alegerea ei adica cu o fata 😀
    dar daca tot ai adus vorba …despre tine nu ai spus nimic adica tot daca ai mentionat de acest subiect care de altfel ii foarte interesant sa vezi reactiile fetelor la intrebarea pe cine ai saruta sau daca ai saruta

    aaa i almost forgot : la ce fantezii

    hmm.. nu prea multe pentru ca stiu ce stil ai
    am facut un fel de checklist in minte inainte sa intru la articol

    -P0rn nu X
    -Amintiri din copilarie nu X
    – soft nu X

  11. laura permalink
    August 29, 2008 07:58

    <em>Ehh <strong>Marius</strong>… viitorul suna bine. Numai ca nu mai suna Orange :))) Se pot intampla 1000 de lucruri… 😀 God knows !

    Fanteziile mele <strong>!nv3rt</strong>? Hmm… multe de spus ! Insa nu cred ca sunt inca pregatita sa le fac publice… Dar cine stie ?! Poate ma razgadesc si va fac o surpriza… :D</em>

  12. August 30, 2008 05:13

    ia sa te auzim:D

  13. laura permalink
    August 30, 2008 05:56

    <em>Rabdare <strong>cipoc </strong>! Rabdare ! :P</em>

  14. valentin permalink
    August 30, 2008 06:38

    hei,da’ ce mult au evoluat comentariile de pe blogul tau(asta nou,caci pe acela vechi era un tip care te necajea cu pariurile lui pierdute…),Laura !
    hmm,revenit din vacanta,m-am intors in trecut…si parca sunt mai amuzante "abordarile" mele din primavara decat dulcegariile gasite aici…:)
    mda,aici grafica e ceva mai buna…
    aaa,sa stii ca nu ma sfiesc sa-ti spun ca te-ai mai ingrasat si ca nu-ti sta bine…:)
    prietenul tau ce zice?

  15. laura permalink
    August 30, 2008 06:59

    <em>Oooo daaaaa ! <strong>Valentin</strong>… imi amintesc de tine ! :)))
    Ce pot sa-ti spun, nu prea ti-am simtit lipsa ! Poti sa iei la recitit vechiul blog daca ti-a placut atat si te nemultumeste asta. Mie imi e indiferent !
    Cat despre kilogramele mele… vezi postul asta : http://www.lauradriha.com/2008/06/06/ask-me-if-i-care-well-i-d
    Ti-l dedic…

    Prietenul meu ? E fericit… :)</em>

  16. valentin permalink
    August 30, 2008 08:16

    trecusem pe acolo inainte de a posta…din acest motiv am si folosit "sa stii ca nu ma sfiesc…"
    hmm,mersi totusi pentru dedicatie…(parca am fi frati gemeni cand e vorba de impartit "amabilitati"…)
    sa stii ca m-am facut baiat cuminte si nu mai invit fetele de pe net la un suc !
    "nu prea ti-am simtit lipsa"…de ce nu :"nu ti-am simtit lipsa"?,ce este cu acel "prea",ce vrea sa insemne?
    da,si fiindca ma feresc sa mai fiu certat fara motiv,iti spun la revedere,cred ca am sa-ti spun si numele meu adevarat(sa vezi ce baiat cuminte sunt in realitate si ce site dragut am…),dar asta numai si numai atunci cand o sa te mariti,nu cu mine !,ci cu prietenul acela al tau 🙂

  17. laura permalink
    August 30, 2008 10:03

    <em>Acel "<strong>prea</strong>" e de la faptul ca uneori, just for fun sau macar pentru niscaiva diversitate, ne lipseste neobisnuitul.
    Numele tau adevarat si gradul de "<strong>simpaticime</strong>" a site-ului pe care il guvernezi nu-mi mai trezesc niciun fel de curiozitate… Nu vreau sa stiu nici de ce ai lipsit sau de ce te-ai intors, daca asta e ultimul tau "<strong>PA</strong>" sau doar primul pe acest nou blog, parerea veche sau noua despre mine ca om sau doar ca prezenta fizica… Nu vreau sa stiu nimic. Imi poti spune daca ai impresia ca mi-ar marca cumva existenta, dar ma indoiesc… Doar daca nu as avea surpriza sa aflu ca ne cunoastem si in real life… Dar si asa, cred ca efectul descoperirii identitatii tale ar scadea simtitor cu fiecare secunda…

    Drum bun !</em>

  18. !nv3rt permalink
    August 30, 2008 16:11

    Things get a little tense on here eh ?

  19. laura permalink
    August 31, 2008 00:57

    <em>Crezi <strong>!nv3rt</strong> ? Ti se pare…</em>

  20. cristian permalink
    August 31, 2008 08:59

    @Laura: ideea e interesanta atata timp cat dupa aia saruta si un baiat, ambele in acelasi timp bineinteles 🙂

  21. laura permalink
    August 31, 2008 09:46

    <em><strong>Cristian</strong>… doua fete nu au cum sa sarute in acelasi timp acelasi baiat. Sau cel putin nu in acelasi loc :D</em>

  22. Septembrie 1, 2008 08:48

    detalii draga laura..detalii

  23. blogomentator permalink
    Septembrie 2, 2008 02:16

    Hop si eu ca cum musca-n curu calului! 😀

    @cipoc: Las-o incet ca spune tot! 😛

  24. Septembrie 2, 2008 09:19

    pai asteptam intr`o parere si nic:D

  25. Septembrie 5, 2008 10:18

    Asta cu doua fete nu au cum sa sarute un baiat in acelasi timp este foarte fals. Crede-ma pe cuvant, se poate.

  26. laura permalink
    Septembrie 5, 2008 12:01

    <em>In acelasi timp si pe buze <strong>Marius </strong>? Doar daca n-ai tu 4 buze si doua limbi… :P</em>

  27. Decembrie 22, 2009 19:11

    Titlul lăsa frîu liber fanteziei…sau fanteziilor:))

Lasă un răspuns

