Skip to content

Brain free !

Septembrie 9, 2008

Urasc dentistii. Si ce pot sa zic, atractia e reciproca. Cred ca si ei ma urasc pe mine… si de aceea ne vedem rar. Rar de tot.

Dar dupa ce mi-am petrecut toata noaptea trecuta cu niste dureri groaznice (se spune ca seamana cu durerile nasterii, dar eu nu am de unde sa stiu asta inca! :D) astazi mi-am facut curaj si am plecat spre dentist.

Numai cand imi amintesc ma trec fiori reci pe spate ! Asa… si am ajuns, mi-a fost examinata danturica si mi s-a adus la cunostinta ca “doamna” responsabila cu nedormitul meu este silita sa-si faca bagajele. Ce pot sa va spun, despartirea nu m-a intristat nicio clipa. E una din putinele despartiri care nu ma dor. De obicei stau prost la capitolul asta. Ma pricep groaznic de prost sa… “let go”. Si voi stiti asta… M-ati certat de multe ori si tot parca nu ma invat minte !

Dar sa va spun de nebunia cu Dentistul.Mie imi era inca frica de… injectia pentru anestezie. V-am zis ca urasc si acele ? Ei bine da, le urasc ! Cand eram mica ma alergau aia cu vaccinul obligatoriu prin toata clasa ca sa ma prinda si sa mi-l faca. Am ramas cu un fel de fobie… Si acum, daca am de ales intre a face o injectie sau a lua un camion de pastile (da! Un camion!), aleg varianta bomboanelor amare.

Pentru ca nu suport durerea. De orice fel. Nici fizica si nici… Dar asta e déjà alta poveste.

Si asa am ramas dragii mei si fara mica mea dovada cum ca asa avea niscaiva creieras : maseaua de minte. Am inteles ca e normal sa o scoti dupa o anumita perioada, ca se strica singura si ca nu trebuie pastrata, dar eu tot ma simt… incompleta ! : ))))

10 comentarii leave one →
  1. blogomentator permalink
    Septembrie 9, 2008 14:47

    Ooooooooo vai ce ai facut?!?!?! 😀 Maseaua de minte nu trebuia s-o scoti, trebuia s-o lasi sa se strice si sa cada de bunavoie si nesilita de nimeni. 😛
    Mie imi place la dentist; agat gagici in sala de asteptare si cand ma vad cat is de curajos si ca nu plang cand intru imi cer numaru` de telefon. 😛

  2. laura permalink
    Septembrie 9, 2008 16:09

    <em>S-a stricat singurica <strong>blogomentator</strong>. Adica si cu putin ajutor din partea mea desigur ! Doar nu m-am dus cu ea de noua ! Plus ca decizia de a o "dezradacina" i-a apartinut dentistului meu care mi-a spus ca e singura solutie ! 😀

    Apropo de curaj… eram o data la dentist si usa deschisa dadea in sala de asteptare. Am plans atat de tare ca am speriat un pusti care astepta sa intre si el. Cand a intrat a intrebat de ce plangeam eu. Si incerca doctorul sa-l minta ca de fapt radeam… Eheee ! Multe-s de povestit cu dentistii astia :P</em>

  3. Septembrie 10, 2008 06:28

    Salut!
    Mai…dar ce fricoasa esti…Eu merg la o d-na stomatolog care are…vreo 28 de ani, cred, subtirica precum o trestie, satena cu ochi mari verzi…NU SIMTI CAND TE ATINGE. Fiul meu, care are 5 ani merge de placere acolo…si vb asa de mult cu d-ei incat tre sa-l astepte sa vb ca sa poata lucra :)) E o dulce…(na, ca mi-am amintit ca s-a intors din concediu si ar trebui sa ne vedem din nou.

    Vrei s-o cunosti si tu? O cheama Irina Constantinescu si…e la Ploiesti. Pana aici iti trece durerea GARANTAT!

  4. laura permalink
    Septembrie 10, 2008 06:41

    <em><strong>Adriana</strong>, daca dentistul ar fi ceva gen <strong>Wentworth Miller</strong> sa zicem ca… mi-ar putea distrage atentia. Dar si asa ma indoiesc pentru ca imi e fooarte frica :D</em>

  5. dorin permalink
    Septembrie 10, 2008 06:57

    pe mine ma enerveaza cel mai mult freza aia de huruie ca un buldozer mic.Si de multe ori,cand atinge dintele,incepe sa piuie foarte urat.Asta in primul rand;apoi praful care rezulta dupa racaiala dintelui, il inhalez si imi da o senzatie de sufocare.Si ma opresc sa respir si doctorul se enerveaza si eu ma enervezi ca nu are rabdare ,cu 10 pacienti la usa.Si uite asa mi se mai intampla sa-l amenint ca ma ridic si plec de pe scaun.Si se potoleste..ma potolesc si eu.Si apoi ma apuca iar zapaceala cand e vorba sa faca ceva fara anestezie.Iar il amenint,se reia toata povestea:)Dar nu am sa uit ca pe la 10 ani,cand nu faceau anestezie decat daca plateai destul de mult,mi-au scos nervul unei masele pe viu.Si acum o vad pe "criminala aia" cum ma tortura,tinut cu forta pe scaun de mama,asistenta si cu piciorul doctoritei infipt in burta.Nu cred ca e durere mai ingrozitoare.E un adevarat iad.In fine…fiecare cu experientele lui,insa e al dracu de aiurea sa mergi la dentist.Numai mirosul ala…bleah!Si ale naibii masele,se strica asa deodata unele.Oricat le-ai spala,le-ai ingriji…tot se intampla ceva dupa un timp.

  6. laura permalink
    Septembrie 10, 2008 09:24

    <em>I feel you <strong>Dorin</strong>… In sfarsit cineva care ma intelege ! Thnx.. :)</em>

  7. Septembrie 11, 2008 04:00

    si eu am ceva cu acele..daca vad cum intra in piele mi se face pielea gaina..

  8. Septembrie 11, 2008 11:06

    eu ca viitor dentist :p te intreb semi-off-topic: de unde ai cules maseluta dansatoare? 🙂

  9. laura permalink
    Septembrie 11, 2008 11:58

    <em>@ Si Blondele Gandesc : Un mic search pe google si a aparut… si mie mi-a placut mult asa ca am decis ca trebuie sa o vedeti si voi !

    Uite aici un link : http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.dentaforum.ro

    *Scuze pentru exprimarea aia cu "urasc" din post.eram putin nervoasa 🙂 Cred ca de fapt imi e frica de ei. Si oricum ar fi, nu-i urasc decat pe cei cu care am eu de a face. Desi bietii oameni nu fac decat sa repare greselile mele :)</em>

  10. Septembrie 12, 2008 09:06

    Cum,mai, sa fie stesant la stomatolog? Albinuta si bondarelul(frezele) sunt f dragute…si cu d-na doctor vb despre bijuterii…very cute. Cea mai traumatizanta experienta la stomatolog a fost…albirea dintilor…mi s-a scurs apa pana-n…hainuta aia mica, dantelata, de-o purtam…underwear…si ma stergea cu servetelul d-na doctor pe piept…lasati, lasati…e tarziu…we had a good, healthy laugh about it…

Lasă un răspuns

