Skip to content

AMR 2 zile…

Septembrie 28, 2008

Bineinteles, ca la sfarsitul fiecarei vacante, ne rezervam dreptul sa (ne) plangem. N-am avut timp ! Nu e niciodata destul timp in vacanta… Printr-un soi de complicitate grava cu tot ceea ce merge pe dos in tarisoara noastra, timpul s-a scurs gresit, imprastiat si repede ! Prea repede !

Mai sunt 2 zile si cica au fost 90. Sau ma rog, pe acolo. Cine poate sa spuna cu mana pe inima ca a petrecut 90 de zile de vacanta ? Exact. Nimeni. Parca ieri –alaltaieri se facura abia doua saptamani. Mult prea putin. Nu ne fura destul Maria Sa Statul, acum ne mai fura si Nenea Timpul. Saracie mare in Romanica noastra daca si Timpul s-a facut hot

Abia ne-am dezmeticit si hoinarim iar prin librarii, le plangem de mila padurilor transformate in caiete cu pagini parfumate la Diverta si ii destestam pe aia micii pentru ca pe vremea noastra nu stiam in clasa a 2-a ce e ala Mp4. Cica evolutie ii zice. Mdea.

E an electoral si desigur, facem greva. E cel mai potrivit sa cerem burse mai mari exact acum. Nu ne-au invatat la stiinte politice manevra asta, dar am citit noi printre randuri. Ca de aia suntem baieti destepti.

Si cazare mai ieftina. Ca daca ne dam toata bursa pe camin, nu ne mai ajung banii de benzina. Si consuma ceva Peugeot-ul nostru.

De abia astept prima zi de scoala. Poate am noroc si vine la deschidere si domnu Ministru. Mi-ar placea sa-i strang mana. Initiativa dansului de a micsora numarul orelor petrecute la scoala e geniala! V-am zis eu ca ce-i mult strica ? Chiar si cand e vorba de invatamant…

Acum ma scuzati… Trebuie sa dorm. Maine-poimaine incepe noul an universitar si trebuie sa-mi reglez somnul. Nu mai merge cu trezirea la 12… Ca mi se pun absente ! Si ma urecheaza ai mei la Sedinta cu Parintii in vazul colegilor…

*****************************************************

Acest text nu este un Pamflet. Daca te regasesti in randurile de mai sus, ceea ce citesti este felul meu de a ironiza perceptia ta despre scoala. Daca iti ridica semne de intrebare, mai ai o sansa. Daca nu, poti pleca linistit de pe pagina asta. Esti un caz pierdut…

One Comment leave one →
  1. Decembrie 22, 2009 19:11

    E bine că poți să fii ironică și acidă la adresa școlii. Măcar acum, că apoi vine sesiunea, și acolo e nasol :)) Nu îmi pun nici o întrebare cu privire la textul tău, nu pentru că nu (încerc să) înțeleg, ci pentru că am trecut prin asta. Iar acum, deși îmi place serviciul meu foarte mult, îmi doresc 90 de zile de vacanță. Am însă doar 24. Damn…
    Știi că îți ziceam eu mai demult că aș dori să mai fiu student. Nu mi-am schimbat părerea. 🙂

Lasă un răspuns

