Skip to content

DAN SPATARU-ITI PARE RAU

Octombrie 12, 2008

Dan Spataru – Iti pare rau

Iti pare rau si-mi ceri impacarea
Crezi ca-i usor sa-mi uit supararea
Nu stii ce aripi mi s-au frant
Ca nu am vrut sa ma mai vezi plangand.
Iti pare rau si-mi ceri impacarea
Dar n-ai citit in inima mea
Cata iubire si durere a purtat in ea.
Te intorci si-mi spui ca-ti pare rau
Dar te intorci de dragul tau.
Pentru ce-ti pare rau?

Iti pare rau si-mi ceri impacarea
Dar n-ai citit in inima mea
Cata iubire si durere a purtat in ea.
Te intorci si-mi spui ca-ti pare rau
Dar te intorci de dragul tau.
Pentru ce-ti pare rau?
Pentru ce-ti pare rau?
Pentru ce-tï pare rau?

Iti pare rau si-mi ceri impacarea
Crezi ca-i usor sa-mi uit supararea
Nu stii ce aripi mi s-au frant
Ca nu am vrut sa ma mai vezi plangand.
Iti pare rau si-mi ceri impacarea
Dar n-ai citit in inima mea
Cata iubire si durere a purtat in ea.
Te intorci si-mi spui ca-ti pare rau
Dar te intorci de dragul tau.
Pentru ce-ti pare rau?

Iti pare rau si-mi ceri impacarea
Dar n-ai citit in inima mea
Cata iubire si durere a purtat in ea.
Te intorci si-mi spui ca-ti pare rau
Dar te intorci de dragul tau.
Pentru ce-ti pare rau?
Pentru ce-ti pare rau?
Pentru ce-tï pare rau?

5 comentarii leave one →
  1. blogomentator permalink
    Octombrie 13, 2008 00:56

    Sa-ti fie rusine… mi-am adus aminte de…

  2. laura permalink
    Octombrie 14, 2008 00:31

    de… cine? 🙂

  3. blogomentator permalink
    Octombrie 14, 2008 01:56

    Inima mea stie… 😉

  4. Octombrie 15, 2008 13:22

    Putini din generatia ta (noastra) mai asculta asa ceva. E admirabil.

  5. laura permalink*
    Octombrie 16, 2008 03:00

    Stiu Marius! Dar mie imi par atat de frumoase ca e pacat ca macar cei care ma citesc sa nu afle de ele…

Lasă un răspuns

