Skip to content

Made in Rromania

Octombrie 16, 2008

Destul de ieftina ! Ca e concurenta mare…

11 comentarii leave one →
  1. blogomentator permalink
    Octombrie 17, 2008 02:39

    Ar fi o faza faina daca ti-ai cumpara numai aceasta salata si sa platesti FIX. 😀 Incearca sa vezi ce reactie are tanti caserita. 😛

  2. laura permalink
    Octombrie 17, 2008 07:26

    <em>@ <strong>Nicolescu</strong>… Se poate ! N-am incercat ! Pe mine m-a distrat eticheta :D</em>

  3. laura permalink
    Octombrie 17, 2008 07:28

    <em>@ <strong>Blogomentator </strong>: Cu toata delicatetea care se cuvine, cred ca ma injura :))</em>

  4. OayE permalink
    Octombrie 28, 2008 08:18

    Am cumparat toate genurile de salata de genu asta …ca stii ca mai sunt si italiana, bulgareasca etc….ieftin si bun dupa parerea mea

  5. laura permalink
    Octombrie 28, 2008 08:50

    <em>Eu sunt cu Salata Beouf.. Pe restul nu le-am incercat inca ;))</em>

  6. Octombrie 31, 2008 16:54

    sunt curioasa ce incrediente s-au folosit …

  7. laura permalink
    Noiembrie 1, 2008 01:56

    <em>S-a presarat ingredientul secret <strong>Gipsy </strong>dupa gust… :))</em>

  8. Noiembrie 1, 2008 04:50

    hmmm …

  9. Noiembrie 1, 2008 06:20

    Am mancat si eu salata din aceasta :)) si din toate surorile ei:)))) … Toate sunt cu peste , sosul din ele difera care e mai mult de jumate din casoleta :))) tzeapa ;)))

  10. laura permalink
    Noiembrie 1, 2008 07:09

    <em>Deci sa nu cumpar asa ceva <strong>Claudiu </strong>;))</em>

  11. Decembrie 22, 2009 19:11

    E bună slata asta, serios, am încercat când am fost ultima oară în ţară. Deşi numele nu e tocmai bine ales.

Lasă un răspuns

