Skip to content

Q: Cum ii pan' la urma ?

Octombrie 22, 2008

Oameni buni… ElectrocaZnice sau electrocaSnice ? Detergenti sau DetergentII ? Am trait in minciuna pana acum ?

Hai poate ca stimabilul care si-a comandat ditamai reclama nu a stiut exact ce si cum ! Dar aia care chiar le scriu ce pazesc ? Sau chiar peste tot dorinta clientului e lege ?

19 comentarii leave one →
  1. Octombrie 22, 2008 05:49

    poate s`au gandit ca munca, casnica e o cazna asa ca vand produse "electrocaznice".

  2. laura permalink
    Octombrie 22, 2008 06:05

    <em>Da :)) La asta nu m-am gandit ! :))</em>

  3. Octombrie 22, 2008 07:17

    detergentii e corect :)) doar ca e la plural… electrocaznicele sunt ceva aparate mai evoluate, iar noi nu am auzit de ele… =))

  4. laura permalink
    Octombrie 22, 2008 09:50

    <em>"Detergenti" e la plural. "DetergentII" e articulat. Si in insiruirea de mai sus nu e corect.</em>

  5. Octombrie 22, 2008 09:58

    da, greseala mea, detergent-detergenti

  6. laura permalink
    Octombrie 22, 2008 10:10

    <em>E ok <strong>Little </strong> <strong>Dot</strong>, din greseli invatam. Sa ma vezi si pe mine cum le stalcesc.. ;)))</em>

  7. Octombrie 22, 2008 11:06

    da de ce va mirati? ca nu toti antreprenoii stie sa vorbeste romaneste… cat timp e preturi promotionale e bine…

  8. Octombrie 22, 2008 11:09

    imi deschid magazin atunci, ca nu ma judeca nimeni 🙂

  9. laura permalink
    Octombrie 22, 2008 11:15

    <em>Ehh.. ne miram si noi ! De ce? Pentru ca putem <strong>Marius </strong>! D-aia :))) Am gasit si noi o greseala pe care o putem corecta si ne mandrim! :P</em>

  10. Octombrie 22, 2008 13:23

    eu cred ca au gresit-o cei care au facut-o si pentru faptul ca pretul era maricel, au refuzat sa faca alta.

  11. laura permalink
    Octombrie 22, 2008 13:27

    <em>Daca greseau cei care au facut-o si beneficiarul ar fi sesizat asta nu aveau cum sa <strong>REFUZE </strong>sa faca alta.
    Dar probabil ca nu au realizat si cei care au comandat-o…</em>

  12. blogomentator permalink
    Octombrie 23, 2008 00:53

    Cine comenteste… Laura vorbeste! 😀
    Da` poate si-a facut-o zingur! 😛

  13. laura permalink
    Octombrie 23, 2008 02:48

    <em>Nu avea cum ! Se vede ca e facuta de o firma "<strong>zpecializata</strong>".</em&…

  14. blogomentator permalink
    Octombrie 23, 2008 04:20

    "Ku nulte zpecializtii amalfabetzii"! 😛

  15. Octombrie 23, 2008 07:47

    in fine, cand punem de un constanta blog xx (nush cate s-au facut de cand n-am fost prin orasul minunat). mi-e dor de mirosul de creiere incinse… :))

  16. laura permalink
    Octombrie 23, 2008 14:53

    <em>Nu stiu <strong>Marius </strong>! Cand esti in oras ?
    P.S. Au fost cinci pana acum.</em>

  17. Octombrie 23, 2008 19:21

    Ce atenta esti tu la toate. Eu nu prea ma uit cai verzi pe pereti dupa pancarde si reclame aiurea. Dar se pare ca tu ai timp. Foarte bine. Te invidiez. O zi buna la toata lumea si un pupic mare si dulce dulce Laurici 😛

  18. laura permalink
    Octombrie 24, 2008 01:56

    <em>Nu-s atenta la toate <strong>SwissBoy</strong>.. doar unele-mi atrag atentia :P</em>

  19. Decembrie 22, 2009 19:11

    Râdem, glumim, dar nu părăsim incinta – un banc mai vechi 🙂 Oricum, râdem noi râdem, dar mi se pare penibil să se ajungă aici. Mi se pare penibil ca să nu ştii să scrii, dar să ai pretenţia ca cineva să cumpere/folosească serviciile tale. E chiar penibil să repet de atâtea ori cuvântul penibil 🙂 Schimbăm. E jenant (sau jenibil?) să nu ştii să scrii corect dacă te pretinzi a fi o firmă care produce materiale publicitare. Poate că o fi zis clientul aşa, dar cel mai bun lucru ar fi fost un DEX şi o muncă de lămurire din partea celor care trebuiau să producă afişul.

Lasă un răspuns

