Skip to content

Don Quijote

Noiembrie 26, 2008
tags:

Asta seara s-a jucat la Constanta, pe scena Casei de Cultura spectacolul „Don Quijote Made in Romania”.

L-am vazut pe Dan Puric stralucind a talent si a daruire alaturi de echipa de actori a Teatrului National intr-o manifestare artistica cu totul deosebita, orasul nostru alaturandu-se astfel nu putinelor mari orase ale Europei care au gazduit spectacolul : Berlin, Bruxelles, Londra, Paris, Roma, Viena si Madrid.

Aplauzele de la sfarsit cantau cel mai frumos despre micul semn de multumire al spectatorilor pentru toti cei care au muncit ore multe sa ne incante dansand minunat, spunand o poveste si traind cu pasiune fiecare pas, fiecare vers, fiecare nota

Am plecat zambind si m-am grabit sa va scriu despre asta ca sa va indemn sa nu pierdeti ocazia de a mai vedea din cand in cand si lucruri minunate, oameni frumosi si talentati !

Mai presus de toate celelalte lucruri cenusii care va impovareaza ziua si viata, indiferent de cate mori de vant aveti de infruntat, faceti un efort sa va gasiti macar uneori un motiv sa zambiti… Si sa o faceti sincer !

 

Evenimentul a fost organizat de catre Arhiepiscopia Tomisului si Fundatia Art Production, cu sprijinul Primariei Constanta si al Consiliului Judetean.

3 comentarii leave one →
  1. Decembrie 10, 2008 15:48



    Vara care a trecut mi-a oferit prilejul sa il descoper pe Dan Puric.Cine suntem, o confesiune a unui supus roman.

    Bv Laura

  2. laura permalink
    Decembrie 10, 2008 15:57

    Ma bucur ca ti-a placut Dan Puric ! Si mie.. Enorm !

  3. Decembrie 22, 2009 19:11

    poate nu are legatura…dar am ales tag-ul ‘leapsa’ pentru ca te-am numit si eu intr-una in ultimul meu post…vad ca de mult n-ai mai primit ;))…hope you gonna try it!
    o seara buna 🙂

Lasă un răspuns

