Skip to content

Yahoo Messenger

Decembrie 5, 2008

Adevarul e dincolo de noi…  :)))))

Via Zoso

11 comentarii leave one →
  1. Decembrie 5, 2008 11:13

    am ras..de m-am prapadit..
    auzi..dar e noua?ca nu am mai vazut-o.
    si ca sa ma laud,tipul ala e din braila.a terminat liceul sportiv.e mai mare ca mine cu 2 ani.:)si a mai jucat intr-un film cretin tot pe prima si cateva reclame.cea mai cunoscuta aceea in care alearga dupa bomboane.si e si in promo la prima

  2. laura permalink
    Decembrie 6, 2008 02:13

    Si mie mi s-a parut funny filmuletul <strong><em>Rajudec</em></strong>… De aceea l-am si "<em><strong>imprumutat</strong></em… de la <strong>Zoso </strong>! Mondenii sunt criminali ca de obicei ! :))

  3. Decembrie 6, 2008 03:35

    […] Leia mais direto na fonte: http://www.lauradriha.com […]

  4. Decembrie 6, 2008 06:19

    Foarte tare dialogul lor :))
    Chestia cu asl pls nu mai este valabila? Aia era pe mIRC, mai demult… 🙂

  5. laura permalink
    Decembrie 6, 2008 07:32

    Nu cred ca mai e valabila… Cel putin de cand folosesc eu YM n-am prea folosit genul asta de "intoduceri" 😀

  6. INVERT permalink
    Decembrie 8, 2008 05:36

    ermm stiam de ce nu folosesc Y!M ,dar acum sunt convins de ce nu o sa-l folosesc

    – toti n00bi (aici intra si aia din articol) pe el
    – se folosesc emotincons in exces adica ultima oara cand am verificat Y!M sa vad ce tampenii mai mi-au scris erau cel putin 1000 de " cercuri galbene, din alea care se stramba " rofl si asta la 500 de messaje pe off dupa cum m-a intrebat unu cum se pune cercuri galbene din alea care se stramba fking hell lamer
    – imi vine sa-i sparg mecla lu’ unu\una cand imi spune auzi n-ai aidi de mess

  7. Decembrie 8, 2008 09:00

    ideea este tare; nimic original .. .totusi tare … dar ca de obicei chiciul romanesc cu personaje de rahat pe dinafara ariei a ce imi place sa numesc ACTORI. Am o intrebare oricum. Poate exista careva sa ma lamureasca. Ce este cu trenadul asta in televiziune de cateva luni bune incoace unde … daca (fie si la stiri) nu exista un personaj din "viata manelelor" nu este comerciala, nu este buna de "marketing". In fine, sunt satul de tot ce are legatura cu o manea.

  8. laura permalink
    Decembrie 8, 2008 14:55

    Bine te-am regasit <em><strong>Mitica </strong></em>! Si ca sa (incerc sa) iti raspund la intrebare… Comercialul vinde. Ideea de prostie, in toate formele ei, naste controverse. Oamenii se uita la televizor si la "stiri" in ideea ca e cineva acolo care culege pentru ei "franturi de realitate", orice ar insemna asta. Lucrurile cu adevarat bune sunt prea putine si prea greu de exemplificat intr-o mare de exemple negative.
    Manelele si adeptii lor sunt cele mai la indemana si totodata cele mai revoltatoare pentru majoritatea oamenilor cu ceva creier si de aceea s-au transformat intr-un adevarat "bau-bau" menit sa ne deschida ochii cu privire la lumea care o ia tot mai in jos.
    Manelele sunt o buna idee de marketing pentru ca reprezinta un "rau digerabil" si pentru ca-s mai usor de recunoscut ca daunatoare decat orice alt exemplu mascat subtil in expresii mestesugite de jurnalisti, bloggeri, oameni de televiziune si radio.
    Sunt materializarea vie a unor gusturi deplorabile si a unei educatii lipsite de minimele studii de gramatica !
    Si VAND pentru ca omul intotdeauna va "cumpara" informatia care-i va transmite macar un sentiment de superioritate ! 😀

  9. Decembrie 21, 2008 17:40

    […] Sursa:Laura Driha […]

  10. Decembrie 22, 2009 19:11

    […] e dincolo de noi…  :))))) Via Zoso… leia mais fonte: […]

  11. Decembrie 22, 2009 19:11

    vroiam să spun "mai e valabilă" 🙂

Lasă un răspuns

