Skip to content

TE IUBESC !

Decembrie 14, 2008

A trecut un anisor iubire…

Un anisor de cand Iubirea a imbracat Magic

Cea mai frumoasa pagina a existentei

Si-a presarat diminetilor mele

Cel mai dulce motiv de a abandona Visul de Noapte pentru cel de Zi

Visul nostru…

Un anisor de cand

Zambetul meu poarta culoarea ta

Si buzele-mi se incapataneaza

Sa nege ca ar mai fi sarutat candva pe ale altcuiva…

Cel mai frumos An Iubite…

La multi ani !

TE IUBESC !

P.S. Daca poza ar fi putut transmite si parfumul lor, ati fi ramas vesnic pe pagina mea sa va rasfatati simturile…

9 comentarii leave one →
  1. Decembrie 15, 2008 03:34

    multi inainte, draguto, cu al tau!!!!!

  2. laura permalink
    Decembrie 15, 2008 05:06

    Multumesc frumos <em><strong>Jammie</strong></em>… 🙂

  3. Decembrie 15, 2008 05:09

    Casa de piatra:))

  4. laura permalink
    Decembrie 15, 2008 05:11

    <em><strong>Bogdaaaaaaaaaaannn </strong></em>! Te bat ! Ce e cu semnul ala de la sfarsit ????

  5. Decembrie 16, 2008 03:05

    Casa de piatra?! E ceva ce am ratat? 😉 Oricum mai bine "Casa de kkt!" sa nu-si bage nimeni nasu`! 😛

  6. laura permalink
    Decembrie 16, 2008 09:41

    Nu <strong><em>Perti</em></strong>. N-ai ratat nimic. Si casa o sa fie de piatra… Ca lumea isi baga nasul numai daca ii lasi. Si nu e cazul aici 🙂

  7. Decembrie 16, 2008 13:08

    Esti optimista… dar crede-ma dupa 5 ani de casnicie pot sa-ti spun cu mana pe inima ca "cineva" tot o sa se bage. 🙂

  8. Decembrie 19, 2008 07:00

    Imi place f mult blogul tau….te-am adaugat in lista de bloguri.. tine-o tot asa! 🙂

  9. laura permalink
    Decembrie 19, 2008 08:38

    Multumesc frumos ! :)Sper sa nu te fac sa ma scoti mai tarziu… Au fost cazuri 😀

Lasă un răspuns

