Skip to content

Capsuni

Decembrie 28, 2008

Daca as fi fost o capsuna si tu nu m-ai fi placut, m-as fi ingrijorat. Conform romanescului   “Ce naiba, tuturor le plac capsunile!!!” m-as fi trezit intrebandu-ma daca sunt eu de vina pentru degustul provocat papilelor tale si-as fi stat probabil mai mult la soare, m-as fi amestecat chiar si cu zaharul ala de-mi zgarie pulpa sau cu frisca lipicioasa, numai ca sa ma placi…

Dar nu sunt o capsuna. Si n-am pretentia sa ma iubesti si tu, un strain, pentru ca ma iubesc cativa care ma cunosc…

Daca as putea avea 1000 de fete, cu siguranta una s-ar plia si pe gusturile tale. Poate felul meu de a scrie ti-ar transmite vreun mesaj. Sau zambetul meu vreun fior… Dar n-am. N-am 1000 de fete si nici energia sa-mi construiesc singura celelalte 999. Ar fi plictisitor si obositor sa afisez mereu alta, sa fiu de fiecare data ce vreti voi sa fiu… Sunt prea lenesa si poate prea egoista sa lupt pentru Miss Popularitate. Si nici indeajuns de frumoasa sa fiu nevoita vreodata sa sustin ca daca ma alegeti pe mine o sa devin ambasadoare a Pacii Mondiale in tarile mancate de razboaie…

Pentru greselile mele am o Constiinta pe care o platesc gras sa ma traga de urechi. Si nu-mi amintesc sa va fi numit pe voi asistentii ei… Iar daca intr-un oarecare moment de betie emotionala v-am acordat si acest drept, va rog insistent sa va dati demisia. Ca la concedieri nu mai dau prima de plecare…

Legatura mea cu voi e la un click distanta de a se pastra si tot la aceeasi de a se rupe, asa ca virtual vorbind, mi-e egal…

Sunt ceea ce sunt, chiar daca va e uneori incomod felul meu de a pune pe hartie un ghem de cuvinte si nu cred c-am indraznit vreodata sa va impun sa va inscrieti in vreun “Fan Club”. Asa ca la capitolul datorii stam bine. Va datorez nimic si voi imi datorati exact dublul acestuia…

Ne-am lamurit ?

8 comentarii leave one →
  1. ioana permalink
    Decembrie 28, 2008 16:00

    hai ma laura ca glumesti. tu esti draguta cu toata lumea si asta nu inseamna ca ai mai multe fete, ci ca esti capabila sa tolerezi. si asta e mare lucru, sa ai rabdarea sa nu jignesti pe cineva care te streseaza, sa nu spui verde-n fata cum sta treaba, sa nu privesti de sus, sa nu jignesti. nu sunt masti astea, e buna cuviinta si nu o au multi.

  2. laura permalink
    Decembrie 28, 2008 16:04

    Multumesc <strong><em>Ioana</em></strong>, esti draguta. Dar vezi tu, nu toti cred acelasi lucru in legatura cu mine… E bine, e rau ? E totusi ok ca au o parere zic eu. Era mai trist sa provoc indiferenta…

  3. Decembrie 29, 2008 02:13

    Capsuni… mmm… capsuni cu smantana… mi-e dor de gustul capsunilor din gradina…
    Ai dreptate,nu esti capsuna… esti o fragut(z)a-dragut(z)a! 😉

  4. laura permalink
    Decembrie 29, 2008 02:29

    Fragutza… :))) Numai tu puteai sa te gandesti la asa ceva <em><strong>Perti </strong></em>:) Tare oricum… Multumesc !

  5. Decembrie 29, 2008 14:04

    Dumnezeule, ce frumos e motto-ul din titlul blogului. E superb. Sunt offtopic, stiu, nu ma condamna, dar e prima data cand imi odihnesc ochii peste acest blog. Mi s-a lipit pe pupile cuvintele acestea. Daca tu ai creat aceasta superba para-sintagma, te felicit. Revin pe blogul tau sa mai citesc.

  6. laura permalink
    Decembrie 29, 2008 16:11

    Multumesc <em><strong>Liviu</strong></em>. Da, eu am creat-o… Sper sa mai gasesti si altele care sa-ti placa in randurile mele… Te mai astept!

  7. Ianuarie 3, 2009 09:57

    cineva te-a suparat Laura, nu se merita, da-le pace si vezi de drumul tau asa cum crezi ca trebuie sa fie.

  8. laura permalink
    Ianuarie 3, 2009 11:07

    Le dau pace <strong><em>Miluch</em></strong>. Ei nu-mi dau mie…

Lasă un răspuns

