Skip to content

Dar mai greu cuvantul…

Ianuarie 16, 2009

Paula Seling – Te iubesc !

N-am mai gasit de mult o melodie care sa se plieze asa  de bine pe starea mea sufleteasca…

Nu v-am spus dar de miercuri am ramas singurica pentru 2 saptamani caci omul care-mi face sufletul sa zambeasca , iubitul  meu, a trebuit sa plece in Koreea. Se duce acolo in calitate de trainer SCIA ENGINEER pentru  Nemetscheck si-i invata pe asiatici cum se face inginerie la noi in Romania 😛. Daca nu aveam examene in perioada asta, poate va scriam de pe alt continent…

Mi-e dor de tine frumosule !

E ciudat fara tine aici…

 

7 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 16, 2009 09:08

    Lasa ca trece timpul repede in sesiune;)

  2. laura permalink
    Ianuarie 16, 2009 09:13

    Da <strong><em>MakavelliRo</em></strong>, asa e. Dar tot e ciudat 😛

  3. Ianuarie 16, 2009 12:27

    Nenea "iubitu` lu` Laura" daca tot esti in Asia nu scapa si du-te la masaj. E o experienta ce trebuie traita macar o data in viata.

  4. laura permalink
    Ianuarie 16, 2009 13:20

    De care masaj mai <em><strong>Perti </strong></em>? Nu-mi mai invata baiatul la prostii… Poate ma paraseste pentru vreo mancatoare de orez de 40 de kile :))

  5. iris permalink
    Ianuarie 16, 2009 14:29

    nahh cum sa te paraseasca.. o fata asa desteapta si iubitoare.. nu ai de ce sa-ti faci griji..:D 🙂

  6. laura permalink
    Ianuarie 17, 2009 01:27

    Asa zic si eu <strong><em>Iris</em></strong>, ca traim o poveste prea frumoasa sa am vreun motiv de ingrijorare:P Dar e fun sa mai cantaresti din cand in cand si posibilitatea asta :)))

  7. Ianuarie 17, 2009 07:36

    Laura nu te juca cu focul ca daca vrea tot incearca si nu-ti spune.
    "Prietene" fa masajul ala si nu regreta nimic ( poate imi iau ban pe chestia asta. 😛 ), dar nu uita ca la Constanta te asteapta iubirea vietii tale.

Lasă un răspuns

