Skip to content

A little part of me…

Ianuarie 17, 2009

Mi-am dat seama azi ca n-am pierdut chiar tot. Ca oamenii care ma iubesc sunt acolo si cand mi-e greu si ca n-am ras niciodata mai fabulos ca atunci cand radem impreuna… Iar ciocolata calda are alt gust cand stam la povesti.

M-a lovit ca si cum as fi dat cu capul de pragul de sus al usii ( dar nu, nu-s eu asa inalta!) sentimentul ca-s mai fericita decat poate merit si ca ar trebui sa-mi fie rusine ca indraznesc sa ma mai si plang uneori…

Sunt de prea multe ori nerecunoscatoare si invat greu din nu putinele mele greseli. Sunt studentul din ultima banca care mai degraba ia la misto tocilarii decat sa le urmeze exemplul. Invat lectii de viata in fiecare zi dar la examen imi ramane mereu cate o restanta… Anul asta mi-am promis ca o sa fiu premianta. Si gata cu petele de cerneala pe camasa colegului din fata…

Sunt cativa oameni in micul meu Univers care mi-au fost aproape de la inceput, cativa care au renuntat pe drum si mult mai putini cei care au reusit sa pastreze aceeasi urma pe nisip cu a pasilor mei… De la fiecare pastrez cate o amintire, chiar daca numai unele ma mai fac sa zambesc…

Cine a spus ca Timpul vindeca si cele mai adanci rani stia ca Uitarea nu iarta pe nimeni si ca nici macar dezamagirile nu dor o vesnicie…

Sunt recunoscatoare astazi memoriei mele selective, pentru talentul ei de a-mi aminti numai de cei care conteaza si-s fericita ca nu-s asa putini cum par la o oarecum superficiala inventariere…

Va multumesc voua, celor pe care-i simt aproape desi poate ne despart fizic distante semnificative ca va faceti timp sa-mi amintiti cat va sunt de importanta…

Va iubesc !

28 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 17, 2009 14:58

    Hmmm… "A fi sau a nu fi? Aceasta e intrebarea…"
    Dupa ce sfaturi i-am dat iubitului tau oare ma mai iubesti?… 😛
    Mai e o vorba: "Te iert, dar nu te uit!" E urata dar e atat de adevarata incat nici nu poti sa-ti dai seama…
    Week-end placut in continuare! }{ de la 792 km departare

  2. laura permalink
    Ianuarie 18, 2009 01:37

    <strong><em>Perti </em></strong>dragul meu, sfatul pentru iubitul meu e ca oricare altul… Reactia mea a fost un zambet. Serios… Singurul pe care as putea sa nu-l mai iubesc ar fi el, dar pentru cu totul alte motive decat un amarat de masaj… Ar tb sa faca ceva mult mai grav. Dar sa speram ca nu :)))
    So, n-am ce sa iert si nici ce sa uit 🙂 Stai linistit !

  3. Ianuarie 18, 2009 06:11

    Deci pe noi (deci si pe mine) ne iubesti in continuare… no matter what! weee! :))

  4. iris permalink
    Ianuarie 18, 2009 10:16

    oohh I love you too..desi nu am avut placerea sa te cunosc in persoana…iti asterni foarte frumos gandurile pe aceste pagini..si creezi o impresie placuta..la cat mai multe bucurii si zambete..ca asa ii stau bine unei fete tinere..te pup

  5. laura permalink
    Ianuarie 18, 2009 11:24

    Multumesc frumos <strong><em>Iris </em></strong>! Sper sa mai auzim de tristeti doar cand recitim vechi <a href="http://www.lauradriha.com/2008/07/07/necunoscuta.ht… rel="nofollow">sentimente </a>scrijelite in cate-o amintire… Sa le-ngroape trecutul si noi sa le uitam. Pentru totdeauna ! 🙂
    Iti multumesc pentru gandurile bune ! >:D<

  6. Ianuarie 18, 2009 15:23

    Deci, e de bine.

  7. laura permalink
    Ianuarie 19, 2009 02:39

    <strong><em>Mircea</em></strong>, desigur ! Intotdeauna e de bine… Chiar si cand e de foarte rau 🙂

  8. ioana permalink
    Ianuarie 19, 2009 02:45

    despre ce vorbiti aici, bre? pe cine sau ce ai pierdut de n-ai pierdut chiar tot, unde, cand si mai ales, e cu ciocolata?

  9. laura permalink
    Ianuarie 19, 2009 07:03

    Nu-i cu ciocolata <strong><em>Ioana</em></strong>, ar fi fost bine sa fie ! :)))

  10. Ianuarie 19, 2009 11:30

    e adevarata treaba cu ciocolata la fete? ciocolata vindeca tot?
    nu are legatura cu postul dar sunt curios pentru ca e o varianta pe care chiar am auzit-o destul de des.:-?

  11. laura permalink
    Ianuarie 19, 2009 11:37

    Nu <strong><em>dust</em></strong>, nu e adevarata ! Bijuteriile vindeca tot ! :))) Si inghetata ! :))))

  12. Ianuarie 19, 2009 12:10

    e bine de stiut dar e cam aiurea, in ipostaza de mascul feroce in care ma gasesc, nu e o varianta prea placuta. :))
    adica bine inghetata e ok, dar bijuteriile sunt scumpe frate, de unde bani ca-i criza! 😀

  13. laura permalink
    Ianuarie 19, 2009 12:13

    <strong>Bijuterii, flori, bomboane </strong>! In ordinea asta :)))
    Dar si ciocolata e o optiune. Acum depinde ce ai facut… ce trebuie vindecat cu ciocolata 😀

  14. Ianuarie 19, 2009 12:14

    Ingredientele din ciocolata stimuleaza anumite glande care secreta endorfine ,hormoni "de fericire". Creeaza o stare de euforie in anumite momente.
    http://www.ciocolaterie.ro/cioco_dragoste.php
    http://www.hotcity.ro/unde-ne-retragem/dosar/ciocolata/efecte-

  15. Ianuarie 19, 2009 12:17

    eu? n-am facut nimic ca n-am cui momentan, nu de alta. :))
    mai sunt eu acuzat din cand in cand de misoginism da’ las’ ca trece. 😀
    florile sunt ok, bomboanele la fel, dar parca ai ma scris ceva acolo? al treilea cuvant nu stiu ce s intampla dar nu-l vad si nu cred ca o sa-l vad prea curand si nici altcineva n-o sa-l vada venind de la mine. cred ca e de la browser. 😀

  16. Ianuarie 19, 2009 12:51

    deci ciocolata nu mai e pe primul loc (yesss) !!! e adevarat ca timpul vindeca si cele mai adanci rani. dar doamne incet se mai misca, si pana la urma oricum ramane o cicatrice. 😦

  17. laura permalink
    Ianuarie 19, 2009 13:16

    <strong><em>MakavelliRo</em></strong>, de ce vi tu si-mi strici distractia ! Eu faceam un bine fetelor si invatam baietii cum e cu "cadoaiele" si tu imi dai cu firma-n cap ! 😛

  18. laura permalink
    Ianuarie 19, 2009 13:17

    <strong><em>Dust</em></strong>, se poate ! Dar misoginii nu prea vad niciunul din cele 3 cuvinte :))) Sau cel putin asa stiu eu…

  19. laura permalink
    Ianuarie 19, 2009 13:18

    <strong><em>Little Dot</em></strong>, intotdeauna ramane 🙂

  20. Ianuarie 19, 2009 13:24

    atunci inseamna ca nu sunt misogin 😀
    uff am scapat!

  21. laura permalink
    Ianuarie 19, 2009 13:33

    Bine faci daca nu esti misogin ! Vezi <a href="http://www.lauradriha.com/2008/05/15/despre-misogin… rel="nofollow">AICI </a>de ce zic asta..

  22. Ianuarie 19, 2009 13:43

    sunt perfect de acord cu tine.nu sunt misogin in viata "reala" sa zic asa si nici nu-mi doresc sa par.
    pe net in schimb am fost catalogat drept misogin pentru ca atunci cand m-am decis sa devin "blogger" am scris un comentariu la un articol al lui Cartarescu,comentariu ce-i drept cam dur. doar ca eu nu intentionam sa sune chiar asa ci am vrut mai mult sa fie perceput cel mult ca o caterinca rautacioasa. dar din pacate a fost interpretat altfel si am fost acuzat sa zic asa destul de des de misoginism din cauza asta.

  23. laura permalink
    Ianuarie 19, 2009 14:48

    🙂 E bine daca nu esti misogin… Mie nu-mi plac misoginii 😛

  24. iris permalink
    Ianuarie 19, 2009 16:49

    zicea cineva ceva de ciocolataaaaaaaaaaaa? don’t care about bijuterii..flori..ciocolata sa fie..yumm yumm

  25. ioana permalink
    Ianuarie 20, 2009 01:54

    flori imi aduce seful, ciocolata imi aduce colegul de birou, bijuterii imi cumpara mama. sunt o femeie implinita:))

  26. laura permalink
    Ianuarie 20, 2009 02:23

    Eu o ziceam pe aia cu : "<strong><em>flori cresc singura in balcon, cicolata imi da mereu rest la magazin ca le-am zis ca nu vreau guma de mestecat si bijuterii nu port ca… unde ai mai vazut tu o bijuterie sa poarte bijuterii?</em></strong>" :))
    Sunt o femeie implinita ! :))

  27. ioana permalink
    Ianuarie 20, 2009 02:34

    da ma laura, dar tu faci poezie in timp ce eu descriu o realitate, pe cuvant:))

  28. laura permalink
    Ianuarie 20, 2009 03:19

    Si la mine e realitate <strong><em>Ioana </em></strong>!:))) Mai putin florile de pe balcon ca eu stau la parter si n-am balcon… Dar mi-ar fi placut sa am o gradina ! :))

Lasă un răspuns

