Skip to content

Mr. Wind

Ianuarie 25, 2009

 

          In replică la Povestea Creionului, am primit de la Alin o altă Poveste… A vântului. Şi mi-a placut mult ideea reclamei. Am zis să v-o arat şi vouă…

 

8 comentarii leave one →
  1. ioana permalink
    Ianuarie 25, 2009 14:01

    ingenioasa reclama

  2. laura permalink
    Ianuarie 25, 2009 14:39

    Da, mi-ar fi placut si mie sa lucrez in publicitate… Si sa fiu platita pentru imaginatie ! Ar fi fun…

  3. Ianuarie 26, 2009 04:06

    Reclama asta imi aduce aminte de ceva… blow job! 😀

  4. laura permalink
    Ianuarie 26, 2009 04:39

    De ce ?

  5. Ianuarie 27, 2009 01:17

    Pai Mr. Wind ce job are? Sa blow! Deci… blow job! 😛

  6. ioana permalink
    Ianuarie 27, 2009 03:43

    mie mi-ar fi placut sa pot sa am asemenea idei si imaginatie, ca m-as fi descurcat sa ajung in publicitate. :))

  7. laura permalink
    Ianuarie 27, 2009 06:02

    Da <strong><em>Perti</em></strong>. Nu m-am gandit la asta 😀 :)))

  8. laura permalink
    Ianuarie 27, 2009 06:03

    Eu cred ca te-ai descurca si acum <strong><em>Ioana </em></strong>:)

Lasă un răspuns

