Skip to content

No Day Today ! :))

Ianuarie 27, 2009

Deci da, sunt abonata la un site care-mi trimite in fiecare zi “predictiile astrale”. Nu va povestesc cum am ajuns sa fac acest pas, dar ideea e ca nu m-am mai dezabonat tocmai pentru ca ma distrez copios de cate ori imi verific horoscopul zilnic…

Mailul de astazi a fost insa de departe cel mai tare de pana acum !

Sa va mai spun ca pentru ziua de maine erau "citirile din stele" scrise ? Eu ce sa inteleg in legatura cu ziua de azi ?

4 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 27, 2009 07:37

    Nu misca… Tine-ti respiratia! 😛 😀

  2. laura permalink
    Ianuarie 27, 2009 07:41

    Cat timp ? :))

  3. laura permalink
    Ianuarie 27, 2009 15:49

    Am vazut mailul dupa-amiaza ca dimineata am plecat foarte devreme. Dar oricum nu cred chiar asa de tare in horoscop :))

  4. Decembrie 22, 2009 19:11

    Eu nu aș fi ieșit din casă. Că cine știe… 🙂

Lasă un răspuns

