Skip to content

Eu

Ianuarie 31, 2009

 

Silvana mi-a trimis o leapsa

 

Sunt Laura Corina Driha, prost comerciant de Povesti si Vise…

Aş vrea sa pot schimba ceva si sa schimb mereu ceea ce trebuie
Pastrez in cuvinte gramezi intregi de sentimente
Mi-as fi dorit sa invat din greseli

Nu imi place sa fiu mintita
Ma tem ca s-ar putea sa n-am destul Timp pentru marea mea “To do list”
Aud cel mai bine tacerea…
Imi pare rau ca nu am cum sa cunosc toti Oamenii din lume, pentru ca generalizarile mele sa fie bazate pe date reale
Imi plac ciocolata, calatoriile, scrisul…
Nu sunt ceea ce par
Dansez mult mai bine decat cant
Cant incredibil de prost.
Niciodata nu ma invat minte.
Rar uit.
Plang pentru cele mai stupide motive.
Nu sunt intotdeauna atat de puternica pe cat mi-ar placea.
Nu imi place de mine pentru ca mi-e prea comoda imperfectiunea mea.
Sunt confuza rareori 😀
Am nevoie de oameni purtatori ai virusului “Suflet”
Ar trebui sa revin cu picioarele pe pamant. Povestile mele sunt doar povesti…

12 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 31, 2009 12:36

    Dar povestile tale sunt frumoase iar imperfectiunea e o calitate a oamenilor. Si se confirma din nou ca Laura adora ciocolata :D:D:D

  2. laura permalink
    Ianuarie 31, 2009 13:10

    <strong><em>Little Dot</em></strong>… nu am ascuns niciodata acest lucru. E micul meu calcai al lui Ahile.. :))

  3. Ianuarie 31, 2009 14:16

    deci stiu unde sa te lovesc :))

  4. laura permalink
    Ianuarie 31, 2009 14:25

    Da.. pune-ma la regim ! :))

  5. ioana permalink
    Februarie 1, 2009 10:23

    ba, ce ma enerveaza ca nimeni nu imi da si mie o leapsa, desi am cel mai tare blog, arhiforumul:))

  6. laura permalink
    Februarie 1, 2009 10:45

    <strong><em>Ioana</em></strong>, iti dau si tie leapsa ! 😛

  7. ioana permalink
    Februarie 1, 2009 12:43

    pai nu mai am nevoie acuma

  8. laura permalink
    Februarie 1, 2009 14:40

    Nu e frumos sa refuzi o leapsa ! 😛 Oricum, de acum promit sa te nominalizez in toate pe care le mai dau…

  9. ioana permalink
    Februarie 1, 2009 15:05

    pai nu mai vreau, ma, acuma. trea’ sa te gandesti fara sats’ zic eu. oricum nu as face nimic cu ele. de exemlu silvana stia asta si nu mi-a dat chiar daca i-am cerut. smart one.

  10. laura permalink
    Februarie 1, 2009 15:25

    Ai putea sa-mi raspunzi sub forma de comentariu daca ai vrea neaparat.
    Dar mai intai imi ceri, realizez gravitatea greselii mele de a nu ma gandi la tine, iti dau leapsa si tot nu-s si eu o "smart one"?
    Ma chinui, ma chinui si tot nu-mi iese… Defect nativ cred! :)))

  11. ioana permalink
    Februarie 2, 2009 04:53

    eh, daca e nativ ti se iarta 😉 eu nu ma gandesc nici la mama ca ar putea fi ziua ei de nastere :-j, e tot nativ:))

  12. laura permalink
    Februarie 2, 2009 05:10

    Ok.

Lasă un răspuns

