Skip to content

Issues

Februarie 10, 2009

The Saturdays – Issues

„Me and my heart we got issues,
Don’t know if I should hate you or miss you,
Damn, I wish that I could resist you,
Can’t decide if I should slap you or kiss you.
Me and my heart we got issues, issues, issues.
We got issues, issues, issues.”

8 comentarii leave one →
  1. Februarie 11, 2009 07:51

    Iarba verde , copacei :)))

  2. laura permalink
    Februarie 11, 2009 08:50

    Sunt convinsa <strong><em>Robert </em></strong>ca acesta a fost detaliul care ti-a sarit in ochi in videoclipul asta :)))

  3. laura permalink
    Februarie 15, 2009 13:02

    Little Dot… iti multumesc ca ma citesti. Acum tastam.. e la copt ! 😛

  4. laura permalink
    Februarie 15, 2009 14:42

    De 14 am muncit toata ziua… Impreuna cu iubitul meu am avut ore pana la 6 seara. Si asta de la 8 dimineata… Seara numai de scris n-am mai fost in stare. Am picat instant 😛

  5. laura permalink
    Februarie 15, 2009 14:42

    P.S. Eu nu tin sarbatorile de import 😛 Dar am sarbatorit ca era 14 si era aniversarea noastra… Nu Valentine’s Day 😛

  6. Decembrie 22, 2009 19:11

    Nici eu nu mă dau in vănt după Valentine’sDay sau alte sărbători "împrumutate" de la americani.
    Felicitări atunci şi multe momente frumoase împreuna.

  7. Decembrie 22, 2009 19:11

    Dap am crezut că şi de 14 o să scrii ceva frumos 😦 şi am aşteptat degeaba. Să văd ce ne pregăteşti acum 🙂

  8. Decembrie 22, 2009 19:11

    Laura mie dor de o postare deaia frumoasa şi bine gandita cum scrii tu 🙂

Lasă un răspuns

