Skip to content

Pupincurism

Februarie 20, 2009

Asta asa, ca sa nu mai te gasesti nevoit sa te deplasezi pana in biroul Sefului cand doresti sa-l pupi in cur pentru anumite"facilitati de fidelitate" :)))
 
Imprumfurata de la Frm… 
12 comentarii leave one →
  1. Februarie 20, 2009 13:38

    Nu mai e 🙂 Deocamdata ne citim aici 😛

  2. Februarie 20, 2009 13:39

    n`ai mai avut bani de hosting?:))

  3. Februarie 20, 2009 13:41

    Ba da, dar n-am mai avut timp de discutii de genul : "eu te-am ajutat, deci practic blogul tau e blogul meu". Capisici ?

  4. Februarie 20, 2009 13:43

    si cat am muncit sa ii urc pe aia pe masa … da’ tu ai voie 😀

  5. Februarie 20, 2009 13:48

    Sa ma urc pe masa Frm 😀 ?

  6. Februarie 20, 2009 13:56

    ai voie si pe masa 😀 ai voie si pe e-pula.org daca nu mai ai unde sa creezi, ca tot ma gandeam sa il fac blog colectiv ca sa fie compendium adevarat; te voi numi redactorita-sefa si farauanca saitului, vrei?

  7. Februarie 20, 2009 14:18

    Deci sunt prima propunere ???? Oauuu 😀 Iti dau eu poza cu decolteul :))

  8. Februarie 20, 2009 19:12

    nu esti prima propunere, esti prima nominalizare cu propunere de atribuire directa 😀 e altceva …

  9. Februarie 20, 2009 21:14

    Deci da. Sunt :))

  10. Decembrie 22, 2009 19:11

    nu`i rea ideea:))
    ce s`o intamplat cu .com?

  11. Decembrie 22, 2009 19:11

    Am unde sa scriu Frm.. Aici deocamdata! Dar iti recunosc spasit ca-i mai mult decat magulitoare propunerea ta. Si-am sa accept cu deosebita placere daca te decizi sa ne ocupam mai multi de sus-numitul almanah de sexualitate.
    Am zis !

  12. Decembrie 22, 2009 19:11

    fac un print screen la ce-ai zis, sau ma bazez pe martori? 🙂 deseara pun anuntul pe prima pagina si o poza cu zoom pe decolteu la tine … sau la mine … 😀
    promit sa ne ocupam toti cei interesati de subiect, da’ mi-era greu sa va adun singur 🙂 acu’ ca suntem 2 deja puterea creste exponential conform unui grafic pe care il vom desena inginereste in zilele urmatoare (adica azi si maine)

Lasă un răspuns

