Skip to content

Daca poti…

Martie 1, 2009
 

 

 

 

 

Incearca tu sa ingramadesti Primavara in cuvinte… Gaseste tu stralucirea  soarelui de Martie, alege  verdele potrivit…

Imortalizeaza tu dimineata asta a mea, povesteste-le cum imi arata astazi zambetul…

Incearca tu sa ingramadesti Primavara in cuvinte… Gaseste tu stralucirea  soarelui de Martie, alege  verdele potrivit…

  Imortalizeaza tu dimineata asta a mea, povesteste-le cum imi arata astazi zambetul…

Daca poti, explica tu nebunia nascuta din Fericire, justifica-mi tu exuberanta… 
 
 Spune-le cum am regasit o veche Laura, cum am invatat din nou sa fiu eu… 

 Coloreaza daca poti caldura unei stari de spirit si-apoi inchide intr-o  rama alba frumosul tablou… 

 Pune filmul vietii mele si da-i Oscarul pentru optimismul  contagios  al personajului principal, asculta aplauzele putinilor spectatori si povesteste-le cat inseamna pentru mine… 

 Aseaza  tu cate un ghiocel in palmele asprite de Iarna izgonita de Soare, invita-i sa ne amintim impreuna ca Iubirea vindeca tot…
 

 

Va multumesc dragii mei. Sa aveti o primavara minunata… Cum va e sufletul !

  

 

11 comentarii leave one →
  1. Martie 1, 2009 15:58

    Sa ai o primavara frumoasa cu reusite si bucurii!

  2. Martie 1, 2009 17:39

    Multumesc Greenfield ! Si a ta sa fie… verde ! Pe toate planurile… 🙂

  3. iris permalink
    Martie 1, 2009 19:34

    multumesc Laura..sa ai o primavara frumoasa ca tine..si cat mai multe bucurii

  4. Martie 1, 2009 22:58

    Iris esti ca de obicei, o scumpa… si-mi esti aproape oriunde as merge ! Iti multumesc !

  5. Martie 2, 2009 18:59

    Ce pot sa-ti urez? Las` ca stii tu! 😉

  6. iris permalink
    Martie 2, 2009 21:43

    da pai nu scapi de mine..chiar daca esti la cateva sute de km departare..:)

  7. Martie 3, 2009 11:18

    Nici nu vreau sa scap Iris ! >:D<

  8. Martie 3, 2009 11:19

    Stiu Perti? 😕

  9. Martie 4, 2009 17:20

    Sunt sigur de asta! 😉

  10. Decembrie 22, 2009 19:11

    Iti doresc sa ai parte de un nou inceput, de o noua "inmugurire"

    p.s. weblog ?

  11. Decembrie 22, 2009 19:11

    Multumesc frumos Nicole ! Si primavara ta sa fie frumoasa… Tanara, calda si vesela !

    Da, weblog deocamdata 🙂 In curand altceva… o sa va tin la curent !

Lasă un răspuns

