Skip to content

My album cover

Martie 11, 2009
     Am primit o leapsa geniala… Mi-a placut la nebunie  ! De la Saddeea.  O sa vada cat e de interesanta Dugy, Ddumi si Despina !
 
And it goes like that…
 
-Go to Wikipedia. Hit “random” . The first random Wikipedia article you get is the name of your band.
– Go to “Random quotations” from
The Quotations page . The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.
– Go to Flickr and click on “explore the last seven days” . The third picture, no matter what it is, will be your album cover.
– Use Photoshop or similar to put it all together.
 
Ei bine dragilor,
urmand instructiunile, albumul trupei mele "Mozart family grand tour"
s-ar intitula "…don’t put it off" si coperta ar arata cam asa :

 
L-ai cumpara ?
10 comentarii leave one →
  1. iris permalink
    Martie 11, 2009 23:02

    mie mi-a iesit ceva gen Tracy Ferrie – Dirge for the dead..:)) iar poza cu doi tipi sarind in sus intr-o parcare ..:))) tu l-ai cumpara?

  2. Martie 11, 2009 23:08

    Da, l-as cumpara ! Pentru ca desi ambalajul vinde de cele mai multe ori, eu cred ca-i mult mai important ceea ce se afla in profunzime. Si albumul tau sigur mi-ar placea…

  3. Martie 12, 2009 11:29

    heyy…aia e formatia mea! 🙂

  4. iris permalink
    Martie 12, 2009 14:48

    yeeyy cine se mai ofera? mai cumpara cineva? reducere 20% asa ca imi sunteti dragi..:))

  5. Martie 12, 2009 15:11

    Joe… randomu e de vina, nu eu ! 😛

  6. Martie 12, 2009 15:13

    I know, dar cred ca am ales amandoi gresit ca articolul respectiv era cel al zilei nu cel random.

  7. Martie 12, 2009 15:17

    Eh, asta e acum ! 😀

  8. ioana permalink
    Martie 13, 2009 11:23

    cine crede ca ai gasit poza aia urmand instructiunile e cam fraier:))

  9. Martie 13, 2009 14:16

    Serios ca asa am gasit-o…

  10. Decembrie 22, 2009 19:11

    Ma bucur ca ti-a placut 🙂
    bineinteles ca nu iau in nume de rau…sunt deschisa la sfaturi si pareri…uneori o imagine poate face cat o mie de cuvinte si cam pe asta ma bazez…am incercat sa-i confer o nota de originalitate blogului meu; da, e oarecum ametitor :)) insa pana si eu daca intru pe o pagina unde totul e doar negru pe alb clar nu am rabdare sa citesc..deocamdata imi place asa 🙂 oricum il "schimb" mai mereu…totul ma reprezinta intru totul si se si schimba odata cu starea mea de altfel 🙂
    o seara buna 🙂

Lasă un răspuns

