Skip to content

Interviul vietii mele…

Martie 16, 2009


„Te privesc şi  nu-mi ajunge, te simt şi nu mă satur , te am şi te mai vreau…”

 

Interviul vietii mele :

 
Văzută la Giolly 
3 comentarii leave one →
  1. iris permalink
    Martie 17, 2009 00:05

    ce dulcee.. off, daca ne-am aduce aminte de inocenta..lumea ar fi mai frumoasa si mai curata..

  2. Decembrie 22, 2009 19:11

    Din motive independente de vointa mea (bine, un pic dependente, recunosc)am li[sit al dracului de mult pe blog….si am scapat din vedere ca plecasei… ma scot din sarite cifrele astea de validare a cpomm-urilor 😉 descopar cu foarte mare intarziere ca te-ai mutat, desi habar nu am de ce 😉 pai io te caut pe vechea pagina azi si cand colo…laurica plecasa la drum 😛
    bine, important e sa iti fie tie bine, draguto, retsul vine de la sine. Te pup, pe curand!!!

  3. Decembrie 22, 2009 19:11

    Draga mea Jammie, am sa-ti povestesc intr-o zi, la o ceasca de cafea (fie ea si virtuala!) cat sunt eu de nebuna cand vine vorba de facut bagaje si de plecat… Sau doar de plecat.
    M-am intors la vechiul blog ca la un refugiu, ca la o casa veche si plina de amintiri si ma pregatesc oricum sa ma stabilesc intr-un sfarsit intr-un locusor al meu. Nu asta ci probabil altul, dar nu stiu deocamdata care 🙂
    Stiu ca e greoi sa comentezi pe pagina asta, dar e solutia pe care am adoptat-o momentan si care mi-a fost de ajuns cand am avut nevoie de o alternativa.
    Lucrurile se vor schimba in mai bine zic eu destul de repede si sper ca voi, cei care mi-ati fost mereu aproape sa gasiti macar rabdarea sa cititi ce va mai scriu, chiar daca e mai greu cu raspunsul caci sunt mandra ca ma citesc oameni atat de frumosi…
    Te pup draga mea si.. nu ma uita ! >:D<

Lasă un răspuns

