Skip to content

Purple Scent

Aprilie 21, 2009

ME HAPPY – HAPPY JOY – JOY !

Unul din motivele pentru care sunt atât de fericită este minunăţia asta de geantă pe care o vedeţi în poze ! O ador ! E simpatică, colorată, plină de energie şi  optimism… Iepuraşul mi-a trimis-o prin Iubitul meu pentru că au complotat împreună la alegerea unui model la fel de vesel ca şi mine !

Dacă v-a plăcut  şi vreţi s-o vedeţi „natur” daţi o raită pe la ZARA. Despre celălalt motiv al fericirii mele, vă povestesc mâine !

Pup mare şi apăsat !

:);;)

7 comentarii leave one →
  1. Aprilie 21, 2009 10:54

    ciocolata

  2. pavajdecatifea permalink
    Aprilie 21, 2009 10:58

    Iepuraş ! 😀

  3. Aprilie 21, 2009 11:57

    iepuras de ciocolata? 😀

  4. Laura permalink
    Aprilie 21, 2009 12:29

    Da, dulce-dulce ! Si intr-o cuşcă super faină din lemn, al cărui capac se inchide cu magneţel ! Acum e cutiuţă de bijuterii :)) Îmi agaţ cerceii în ea :))

  5. iris permalink
    Aprilie 22, 2009 09:50

    mi-ai promis ca-mi pastrezi si mie iepurasssssssssss :(( 😀

  6. Laura permalink
    Aprilie 22, 2009 12:20

    Am pastrat Iris ! Unde am zis eu ca n-am pastrat ? 😀

  7. iris permalink
    Aprilie 23, 2009 09:29

    yeeeeeeyyy

Lasă un răspuns

