Skip to content

SOVATA – BISTRIŢA – SIGHIŞOARA

Aprilie 27, 2009
Sovata

Cum să încep, cum să încep… Am vazut atâtea locuri faine şi am atât de multe lucruri să vă povestesc că nu ştiu cu care să încep.

Ah, dacă aş putea tasta pe-atât de repede pe cât îmi hoinareşte mie gândul printre amintiri, cred aş putea intra în cartea recordurilor ;))

Drumul a fost lung, dar fain. Ştiam că-s peisaje minunate în România şi serpentine jucăuşe pe drum de munte şi-am făcut multe-multe poze că să am argumente în faţa răutăcioşilor ce-ar putea îndrăzni să conteste frumuseţea meleagurilor mioritice.

Am avut şi GPS şi Hartă, dar tare mi-ar fi plăcut să ne rătăcim niţel, chiar şi numai pentru curiozitatea pe care ne-o alimentează necunoscutul.

Mi-a plăcut verdele pădurilor montane, deşi aceeaşi senzaţie de claustrofobie m-a cuprins pe masură ce crestele munţilor se înălţau impozante înaintea noastră, însă n-am înţeles ce-i cu restricţiile de viteză de 30 km/h !!! (un cititor conducător auto poate mă lamureşte şi pe mine!)

Haioase tare au fost nişte denumiri de aşezări omeneşti sau forme geografice pe care le-am întalnit pe drum, de genul : satul Trei Sate sau Valea Scroafei.

În Sovata vremea a fost simpatică iar Seminarul Nemetschek s-a ridicat aşa cum ne-am obişnuit, la înălţimea aşteptărilor. Organizatorii au avut grijă ca toată lumea să se simtă bine, atât în timpul orelor de program cât şi în cele destinate distracţiei. Mi-a plăcut la nebunie concursul în care echipele trebuiau să construiască o Catapultă (am ieşit pe locul 4 !) şi seara de KARAOKE în care atât inginerii cât şi arhitecţii au demonstrat că muzica nu ţine cont de profesie sau de vârstă, ci numai de un grad ridicat de bună-dispoziţie !

Am aflat noutăţi din domeniul ingineriei şi-au fost cel puţin interesante ultimile variante ale programelor promovate de Nemetschek: Allplan şi SCIA ENGINEER. Undeva acolo sus (cam prin Germania aşa:D), oameni foarte deştepţi lucrează intens pentru ca noi, utilizatorii, să folosim cât mai corect şi complet programe de design şi calcul structural.

Mai apoi, niţel mai sus pe hartă, în Bistriţa am descoperit un oraş frumos, curat, cu gospodării frumoase şi oameni primitori. Mi-a plăcut pietonalul din centru, unde te poţi plimba liniştit fără să te mai gândeşti la trafic şi simpaticul parc pe ale cărui bănci ne-am odihnit un pic la umbră. Pe drum am văzut Casa Memorială Liviu Rebreanu şi în jur, pământul părea că încă mai aşteaptă un Ion să-l sărute…

E adevărat ce se spune despre ardeleni : sunt oameni buni şi veseli, gătesc grozav şi au case frumoase. Mi-a placut Bistriţa !

În Sighişoara, micuţ orăşel de munte pe care îmi doream de mult să-l vizitez, mi-au plăcut enorm centrul istoric, arhitectura locului şi limonada autentică (făcută cu lămâie şi nu cu pastile efervescente de vitamina C ). Sunt cu adevărat faine străduţele acelea înguste care duc spre poalele munţilor, negustorii de “suveniruri” care mai de care mai “româneşti”, presăraţi pe tot drumul până sus la Cetate.

Am închis în aparatul foto multe-multe locuri frumoase, crop-uri de realitate minunată, oameni dragi şi amintiri care să-mi aducă oricând zâmbetul pe buze.

N-am avut timp să vizitam tot ce ne-am dorit, dar cu siguranţă în concediul plănuit pentru după Licenţă, ne vom organiza mai bine.

Vouă… v-a fost dor de mine ?

P.S. Am pus poze aici

23 comentarii leave one →
  1. Aprilie 27, 2009 12:42

    Da,mie mi-a fost.
    Dar daca imi aduceai „cadoul” iti faceam statuie. 😀
    Dragute si pozele in special cea in care esti in masina si ai centura pusa. 😀

  2. Laura permalink
    Aprilie 27, 2009 12:47

    MULTUMESC :”>

    Ce fel de statuie ?:D

  3. Aprilie 27, 2009 13:06

    De ciocolata. Dar o imparti cu noi, da? 😀

  4. Laura permalink
    Aprilie 27, 2009 13:10

    Ce fel de ciocolata ?

  5. Aprilie 27, 2009 13:20

    Ciocolata de genul celei despre care vorbeai tu intr-un post mai vechi. Dar m-am razgandit eu nu mai vreau.

  6. Laura permalink
    Aprilie 27, 2009 13:29

    De ce ?:(

  7. Aprilie 27, 2009 13:33

    Pai ciocolata aia a ta avea niste barbati goi prin ea. De ce mi-as dori ciocolata cu barbati goi prin ea?
    Nu sunt gay, sau cel putin nu inca.
    Daca dai barbatii aia afara si ii inlocuiesti cu niste femei vreau si eu. Daca nu va ramane voua toata.

  8. Laura permalink
    Aprilie 27, 2009 14:08

    Eu credeam ca zici de ciocolata aia din postul anterior, cea in forma de iepuras… Dar tu te-ai dus tocmai la postul ala ;)))

  9. Aprilie 27, 2009 17:59

    cu iepurasul (mai ales daca e de Playboi) nu am nimic, ciocolata aia e ok, pe cealalta o refuz in continuare. :))

  10. Laura permalink
    Aprilie 27, 2009 20:09

    Bun, e bine de stiut 😛

  11. Aprilie 27, 2009 20:43

    laura, de cate ori ti-am spus, cand e vorba de ciocolata, taci si ia orice ti se ofera ca ma ocup eu. uite, acuma ai pierdut si ciocolata si barbatii goi!!!! e scandalos!

  12. Laura permalink
    Aprilie 28, 2009 06:06

    Ma ierti ?:(

  13. Aprilie 28, 2009 07:07

    sa vedem. totul pana la ciocolata!

  14. Aprilie 28, 2009 09:16

    hai sa impartim. iau eu ciocolata si luati voi barbatii. e ok?

  15. Aprilie 28, 2009 09:21

    nu, iau eu ciocolata si barbatii, tu iei iepurasul, iar laura are caramele, se descurca.

  16. Laura permalink
    Aprilie 28, 2009 09:36

    Ioana, dar vad ca te pricepi la impartit! :)) Daca Dust nu se supara, eu primesc ! :))

  17. Aprilie 28, 2009 14:01

    Hmmmm….sa vedem, vorbim de iepuras de Playboi? Daca da e ok daca nu mai dati o bere si sunt de acord. Merge? 😀

  18. Laura permalink
    Aprilie 28, 2009 14:07

    Cred ca de iepuras de cioclata zicea Ioana 😛

  19. Aprilie 28, 2009 14:34

    Pai atunci dai berea?

  20. Laura permalink
    Aprilie 28, 2009 14:39

    Da

  21. Aprilie 28, 2009 17:05

    Deal

  22. Aprilie 29, 2009 14:19

    hmmm….nu chiar.cu asta pe care mi l-ai aratat tu nu prea am ce face. daca-l tai sa-l mananc (ca in cazul celui de ciocolata)am necazuri cu protectia animalelor (daca exista :-?),daca incerc alte chestii (ca in cazul celui de Plaiboy) intru la bulau mai repede decat Penescu si restul gastii lui. Asa ca vino cu alta solutie. 😀

Lasă un răspuns

