Skip to content

:))

Aprilie 30, 2009
tags: ,

La biserica, preotul se întâlneste cu un tânar enorias:

– Ce te aduce la biserica, Ioane?

– Iaca, am venit sa ma spovedesc.

– Nu-i nevoie, ti-am citit blogul

10 comentarii leave one →
  1. Aprilie 30, 2009 17:45

    =))
    tare asta. te regasesti? 😛

  2. Aprilie 30, 2009 17:48

    w0rd ! Excelent bancul . O seara frumoasa !

  3. Laura permalink
    Aprilie 30, 2009 17:48

    Nu, eu nu cred ca povestesc chiar tot. Nu ca la confesiune sigur ! :)) Eu chiar postez destul de rar as zice. Nu scriu toata ziua, despre orice, ce-am mancat de dimineata si daca mi-a mai aparut vreun fir alb.

  4. Aprilie 30, 2009 18:02

    daca tu postezi rar atunci eu cum mai postez? ca nu cred ca s-a inventat cuvant in dictionar care sa descrie activitatea me de blogger. 🙂

  5. Laura permalink
    Aprilie 30, 2009 18:04

    :))) Crede-ma, sunt oameni care posteaza si mai des. Nu-i nevoie sa-ti dau eu exmple, le cunosti 😛

  6. Aprilie 30, 2009 19:19

    Mai ramane ca preotul sa citeasca twitter-ul

  7. Laura permalink
    Aprilie 30, 2009 19:33

    Nu cred ca e departe :))

  8. Mai 3, 2009 06:38

    Sau, sa=ti trimita o cerere de prietenie pe hi5 =))

  9. Laura permalink
    Mai 3, 2009 07:48

    Da, ar fi chiar ciudat. Si sa-ti poti lasa pomelnicele la comentarii.

  10. Mai 3, 2009 09:10

    =))
    E o idee si asta. Spovedanie virtuala pentru pacatele gen spam 😀
    Ar fi un pic cam greu, insa, cu intratul sub haina de o poarta parintele…

Lasă un răspuns

