Skip to content

Balconul

Mai 13, 2009
 
 
 
 
 
veranda

 
Faptul că a picat netul de 1000 de ori înainte să pot publica acest post il puteam interpreta drept un semn că e cazul să nu o mai fac, dar parcă nu-s eu chiar aşa de superstiţioasă si-am dat rapid vina pe furtuna de afară.
Atenţie ! Urmează rândurile unui copil, tastate conştient de adultul în care e deghizat! Aveţi rabdare… e timpul pentru povestea unei alte nebunii din intregul Laurei ca fiinţă !
Astăzi episodul BALCONUL !

„Întotdeauna mi-am dorit să locuiesc la etaj. Orice etaj. Am avut un fel de complex legat de  faptul că nu aveam balcon,  convinsă fiind că acesta este singurul motiv pentru care  nu mi se dedicau  serenade. Aşa că am păstrat, undeva în sertăraşele  alea  care gestionează dorinţe vechi şi-o promisiune cum că intr-o bună zi am să fiu la înălţime şi fizic. Nu numai teoretic.  Şi n-aveam cum să compensez altfel cei “1.60 şi-un zâmbet”  (da, e unitatea de masură pentru Laurescianism !) ai mei, căci nici măcar nişte tocuri de 15  nu-mi satisfăceau nevoia de altitudine.

Anii au trecut şi-am inghesuit peste bietul meu balcon şi nişte ferestre mari prin care să mă dojenească soarele dimineaţa, etajul a devenit unul de casă cu curte şi nu de bloc iar florile din glastră le-am aşezat cuminţi în simpatica mea gradină.

Sunt generoasă cu spaţiul pe care il visez ( îmi permit, doar e fantezia mea!) şi am de jur-împrejurul casei şi-un garduleţ alb, o verandă cu balansoar şi hamac, o casuţă în copac iar camerele copiilor au ferestrele deschise în şarpanta acoperişului ca să poată vedea mereu stelele înainte de culcare !

Ah, daca ar fi ştiut mama ce-0 să nască în  mine această pasiune pentru inălţimi, ar fi ales cu siguranţă orice altceva decât parterul. Sau m-ar fi făcut un pic mai inaltă ! 😛

Dar nu mă fac eu inginer? Mi-e teamă de ce o să iasă când voi avea în sfârşit puterea de decizie să-mi duc planul până la capăt! :)))”


…post copi-peistuit şi pe celălat Pavaj

4 comentarii leave one →
  1. Mai 14, 2009 06:46

    de acord cu tine si mie imi plac balcoanele 😀

  2. Laura permalink
    Mai 14, 2009 07:28

    :))) Dust, sper ca te referi la elementele de arhitectura 😛

  3. Mai 15, 2009 10:35

    evident, despre arhitectura vorbeam. la balcoane imi place in special stilul got/l…ic . 😀

  4. Laura permalink
    Mai 16, 2009 06:52

    Eram precisa ca acesta e preferatul tau! :))

Lasă un răspuns

