Skip to content

Colegilor mei…

Mai 30, 2009
Banchet

Cât de dor o să îmi fie de voi dragilor… VĂ IUBESC ! Poate vă zic târziu şi poate mulţi n-o să ştiţi nici mâine sau peste 10 ani cât îmi sunteţi de importanţi, dar v-am îngrămădit pe toţi în locul unde păstrez cele mai plăcute  amintiri şi oamenii pe care nu vreau şi nu-mi permit să-i uit

Ieri a plouat toată ziua şi dacă ar fi fost nuntă ne-am fi gândit că-i semn de prosperitate, dar pentru că sărbătoream încheierea unui ciclu a fost probabil dovada că de multe ori natura pare să exprime stări sufleteşti.

E greu să-ţi iei rămas bun de la oamenii cu care ai plămădit amintiri atîta vreme şi pare cel puţin ciudat că  trebuie neapărat să laşi ceva în urmă ca să poţi merge mai departe , ţi-e groază să măsori cum zboară clipa şi nu-nţelegi cum se insinueză nepoftit un dor nebun de-a lua-o de la capăt…

Am pierdut şi am caştigat prieteni, oameni dragi, am căpătat experienţă şi-am învăţat poate mai multe lucruri despre viaţă decât despre inginerie, dar nu plecăm decât cu fruntea sus, convinşi fiind că am făcut mereu ce am crezut că-i cel mai  bine.

Sper să vă amintiţi mereu de mine, chiar dacă ştiu că Timpul o să cam caştige-n bătălia cu Memoria unora dintre voi, dar vreau să ştiţi c-am să păstrez mereu cu mine tabloul celor mai frumosi  cinci ani ai mei…
9 comentarii leave one →
  1. Mai 30, 2009 21:35

    la prima vedere am crezut ca te lasi de blogarit. 😦
    dar din fericire m-am inselat. nu? 😀

  2. Laura permalink
    Mai 30, 2009 21:37

    Nu ma las Dust… doar ca am fost foarte ocupata cu organizarile de sfarsit de an. Curs festiv, Banchet, Examene… Nu ma las eu de scris ! Nu asa usor cel putin:)

  3. Mai 30, 2009 22:14

    nu despre faptul ca nu ai scris des (sau cel putin destul de des dupa parerea ta :P) era vorba, doar ca am citit un pic in graba sa zic asa si am crezut ca e un mesaj de adio catre cititori tai . 😀
    mea culpa.

  4. Laura permalink
    Mai 31, 2009 06:12

    Nuuuuu! ;)) E pentru colegii de facultate…

  5. blondy permalink
    Mai 31, 2009 09:44

    fumoase cuvinte iubita:):(((…sper ca sunt printe prietenii castigati 😛 :*:*:*:*:*:*:*:*………….

  6. Laura permalink
    Mai 31, 2009 13:46

    BINEINTELES !>:D<

  7. Bacau 2009 permalink
    Mai 31, 2009 14:32

    Salutare ! Ma gandeam sa iti propun ceva daca se poate. Ce zici de un schimb de bannere ? Un parteneriat ? “O calatorie de o mie de mile incepe cu un pas” (proverb chinezesc)

    Bacau 2009 doreste sa te informeze cat mai corect.Iar primul pas este sa-i convingem pe oameni ca gesturile fiecaruia din noi, chiar si cele mici, conteaza. Astept un raspuns daca se poate pe blog Sa ai o zi buna ! http://www.bacau2009.tk

  8. cristiangheorghe permalink
    Iunie 1, 2009 13:16

    Acum meriți o vacanță frumoasă. Succes în viață mai departe. Să privești și să mergi numai înainte.

  9. Laura permalink
    Iunie 1, 2009 20:41

    Multumesc mult de tot ! Asa sa fie…

Lasă un răspuns

