Skip to content

Vorbe de duh !

Iunie 12, 2009

Înţelepciunea nu vine neapărat numai cu vârsta.

Fratele mai mare :  […] ce s-a mai întâmplat cu el, nu mai învaţă, ce face? S-a apucat de băut, s-a ratat?

Eu: Nu, nu cred. Am auzit că s-a angajat. Lucrează.

Fratele mai mic: Deci da,  s-a ratat !


10 comentarii leave one →
  1. Iunie 15, 2009 11:24

    Păi are dreptate. ,”Munca este precum un animal, care dacă ti se suie in spate nu-l mai poţi da jos.”Am incheiat citatul cuiva care a scăpat mai toata viaţa de povara acestui animaluţ 🙂

  2. cristiangheorghe permalink
    Iunie 15, 2009 13:41

    mie mi-a plăcut munca de mic. N-am avut parte de ea…

  3. Adrian O. permalink
    Iunie 16, 2009 10:15

    E şi însurat cumva? Ca să fie tacâmul complet :))

  4. Laura permalink
    Iunie 16, 2009 21:18

    Nestiutorul, „munca e felul vietii de a te invata ca fericirea completa este un termen fantasmatic dar in acelasi timp de a-ti colora in asa hal cotidinaul existentei complicate incat fara acest mic detaliu ai realiza c-ai capatat o fastuasa dependenta…”
    Am incheiat citatul. Din mine. :))

  5. Laura permalink
    Iunie 16, 2009 21:20

    Cristian, te compatimesc. Daca vrei, ti-o dau pe a mea. Ca-n reclama cu sandwich-urile cu branza topita. „Vrei sa facem schimb?” :)))

  6. Laura permalink
    Iunie 16, 2009 21:22

    Adrian, nu e. Deci nu-i un ratat perefect. Are carente de stare civila :)))

  7. Iunie 16, 2009 22:28

    – Munca înnobilează pe om.
    – Da, atunci cand stă!

  8. Laura permalink
    Iunie 17, 2009 02:47

    Invatatorule, credeam ca m-ai uitat… 😛

  9. Iunie 17, 2009 09:28

    Și eu am crezut la fel despre tine :), dragă Laura! 😛

  10. Laura permalink
    Iunie 17, 2009 13:32

    Pe tine? Niciodata !

Lasă un răspuns

