Skip to content

Am intalnit si romani fericiti…

Iunie 17, 2009

…azi-dimineaţă, în oglindă. Îmi stătea grozav !  Mie rar îmi place ceva la mine, dar astăzi mă iubeam! Dacă mi-ar fi plăcut fetele, probabil că mă şi îndrăgosteam. Dar nu-mi plac.

Am terminat de redactat licenţa, am primit „OK”-ul de la profesorul îndrumător şi ieri am dus „opera de artă” de o adâncă însemnătate inginerească la legătorie. Nu-i nevoie să mă întrebaţi, vă zic de bună voie şi nesilită de nimeni : coperta o să fie  verde!!! Vineri mă duc să o ridic şi s-o predau secretarului de comisie. Nu mai am examene şi deci, NEOFICIAL, am terminat facultatea. Asta în caz că vă întrebaţi care-s noile motive de fericire.

Au trecut 5 ani superbi şi-am să închin în cinstea lor un pahar de apă minerală rece,  Duminică la grătarul cu colegii şi prietenii mei.  Poze, filmuleţe şi alte posibile unelte de şantaj nu o să găsiţi pe acest blog aşa că vă rog să nu insistaţi. Mâine-poimâine ajung Preşedinte şi se găseşte vreunul dintre voi s-arate cu degetul spre tinereţile mele tulburi. Şi nu vreau să risc…

Plănuiesc o vară faină, poate cea mai faină dintre toate de până acum. Am să zâmbesc mai des şi-am să uit mai uşor, o să vă scriu când greşesc ca să mă certaţi şi o să-mi însuşesc cel mai caramelizat bronz de pe plajă.

O să fiu un om mai bun pentru că răutatea îmi distruge tenul şi reputaţia, am să râd copios şi-am să plâng cu măsură, o să dorm în hamac şi o să înot în apa mării când  plouă…

Lista priorităţilor mele o să primească numere noi iar oamenii dragi o supradoză de îmbrăţişări. Voi ce ziceţi,  primiţi?

8 comentarii leave one →
  1. Iunie 17, 2009 18:41

    si am inteles ca vrei sa te intalnesti cu ioana la mare…

  2. Laura permalink
    Iunie 17, 2009 19:48

    Da, Ioana e un „must-see” al sezonului 😛

  3. Iunie 18, 2009 08:43

    cine te-ar putea refuza?

  4. Laura permalink
    Iunie 18, 2009 09:06

    Dennis, oricine ! Oricine nu cunoaste ce fain imbratisez… 😛

  5. Iunie 18, 2009 17:02

    pick me,pick me! 😛

  6. Perti permalink
    Iunie 18, 2009 17:33

    Primesc! 🙂 Eu am auzit ca vara asta vii (si) la Baile Felix. 😉

  7. Laura permalink
    Iunie 18, 2009 19:34

    I pick you Dust! >:D<

  8. Laura permalink
    Iunie 18, 2009 19:34

    Perti, nu stiu sigur dar daca ajung te sun:P

Lasă un răspuns

