Skip to content

Fericitaaaa!!!

Iunie 19, 2009

Ultimele zile
la Facultatea de Construc
ţii.. O să-mi lipsiţi simpaticilor !
😛
19-06-09

15 comentarii leave one →
  1. Iunie 19, 2009 19:25

    presupun ca era o poza….nu se vede nik…

  2. Laura permalink
    Iunie 19, 2009 19:29

    Acum se vede?:(

  3. Iunie 20, 2009 08:57

    Stai bine cu proiectul de diploma, eu nici macar nu l-am inceput! 🙂 Abia am scris introducerea si Luni sau Marti cel tarziu trebuie sa predau partea teoretica. IEste timp…:))

  4. Laura permalink
    Iunie 20, 2009 20:07

    Hmm, Invatatorule, asa inveti tu studentimea? 😛 Sa se tina de… facultate? Ca n-o faci bine.. :))

  5. Iunie 20, 2009 20:36

    Fiecare cu ce știe și ce poate. Este timp. Niciodată nu mi-am făcut griji la examene sau teze. Ce o fi o fi. Oricum eu merg cu capul sus și cu bagajul de cunoștințe dospit in sertarele emisferei cerebrale. 😛

  6. Adrian O. permalink
    Iunie 21, 2009 09:32

    Când îți spunem ”Felicitări, domnișoara absolventă”? Mai este puțin? 🙂

  7. Iunie 22, 2009 17:29

    Felicitari iubita incepe o etapa si mai frumoasa din viata ta…sa ramai la fel ca si pana acum vesela si plina de viata..pot sa fur si eu un pic din veselia ta?

  8. Laura permalink
    Iunie 22, 2009 18:57

    Adrian, de pe 2 Iulie incolo, tot restul vietii…

  9. Laura permalink
    Iunie 22, 2009 18:58

    Multumesc Iris, esti draguta. Sigur ca da, am destula 😛

  10. Iunie 22, 2009 20:46

    Felicitări dl./dra. absolvent/ă ne putem spune reciproc după 10 iulie :D! Tot atunci o să-ți urez :”Bun venit în clubul șomerilor!” 😦 😀 dacă nu lucrezi deja la vreo firmă renumită care să aibă trecutla „Hall of fame” C.V.-ul tău. 😛
    Succes în continuare…

  11. Laura permalink
    Iunie 22, 2009 21:38

    Deocamdata nu lucrez, dar prezenta imi este dorita in randurile catorva firme, mai mari sau mai mici pentru ca, nu-i asa, omul sfinteste locul… Si nu invers !
    Multumesc oricum de urari. Dar nu mi-ai zis ce termini tu… d-nu absolvent! 😛

  12. Iunie 22, 2009 21:52

    Informatica! 😛
    Nu ştiu exact funcția pe care pot continua și oricum nu ma interesează pentru că am alte drumuri 🙂 Sper să nu ducă la Roma toate….:)

  13. Laura permalink
    Iunie 22, 2009 21:56

    Dupa situatia din Italia nici eu nu-ti doresc ! :))

  14. Iunie 22, 2009 22:02

    pfffff, sincer nu mă uit la TV. TV=PIERDERE DE TIMP
    pentru mine :D.
    Dar știu unde bați :), am citit pe ici pe colo câte ceva. Dacă m-aș duce m-ar exploata chiar dacă sunt mană cerească pentru ce au ei nevoie. Dar… „Fie pâinea cât de rea, tot mai bine-n țara ta!”
    Așa că…succes și nu te vinde ieftin…

  15. Laura permalink
    Iunie 22, 2009 22:19

    Invatatorule, nici n-as putea. Am o tendinta pronuntata sa ma iubesc pana la divinizare ! :))

Lasă un răspuns

