Skip to content

Dacia Shift

Iunie 23, 2009

Hai sa ne luam o Dacie…

dacia-shift-concept

dacia-shift-concept-picture

19 comentarii leave one →
  1. Iunie 23, 2009 10:19

    laura, vezi ca trebuie sa fie ziua mea acum imediat. unul pe albastru merge.

  2. Laura permalink
    Iunie 23, 2009 10:56

    Acum imediat in… ianuarie? A mea e inainte 😛 N-am preferinte de culoare, dar daca gasesti vreau verde. Daca nu gasesti, sa dai comanda speciala 😛

  3. Iunie 23, 2009 12:25

    Faină. Noroc că Renault a angajat ingineri dăn’ Bacău și că au cumpărat firma, altfel românii cu șmelțurile din uzina aia nu reușeau sa deseneze și să construiască nici măcar carusele. Fain conceptul. Îmi dau mașina de acum pe una din asta cu condiția să aibă tablă la fel de rezistentă și interior futurist. 😀 Luati-mi mie una, în august mai pun o vară în calendarul vieții mele 😀 😛

  4. Laura permalink
    Iunie 23, 2009 12:57

    Ok, esti pe lista. Preferinte de culoare?

  5. Iunie 23, 2009 13:25

    orice culoare cu urme de zgârieturi pe ea =)))
    Gglumesc. Culoarea din a 2-a poza e perfecta. 😉

  6. kOoDoO permalink
    Iunie 23, 2009 15:06

    Al naibii, pe mine nu s-au sinchisit sa ma ia. 🙂

  7. Laura permalink
    Iunie 23, 2009 19:27

    Koodoo, cine?

  8. Iunie 23, 2009 20:30

    Ăia de la Renault… 🙂

  9. Laura permalink
    Iunie 23, 2009 20:46

    Ah, cum au putut nemernicii!:))

  10. kOoDoO permalink
    Iunie 24, 2009 07:40

    Cand au facut ei atunci angajari, eu eram plecat in vacanta. Si nu era nimeni acasa asa ca am vazut scrisoarea cam la 3 luni dupa termenul maxim de raspuns. Si cand le-am dat mail cu raspunsul meu, am primit reply de la dansii in care specificau ca nu reusesc sa perceapa bine ce am scris, dar ca ar banui ca am scris niste subtilitati la adresa firmei si a patronilor din care reiesea faptul ca nu as fi tipul de angajat pe care l-ar dori Renault in Romania.

  11. Iunie 24, 2009 10:13

    si de ce nu ai optat pentru franta…

  12. Iunie 24, 2009 10:20

    Parce qu’il ne parle pas français et il ne veut pas vivre dans d’autres pays, sauf en Roumanie!

  13. kOoDoO permalink
    Iunie 24, 2009 10:20

    Francezii se prind mai greu de subtilitati? 🙂

  14. Iunie 24, 2009 10:41

    cretinistes. pe mine m-au abordat cu „vineri va convine sa veniti la interviu?” la 5-6 luni dupa ce am trimis cv-ul :))
    kudu, stiu ca abia ce au fost niste angajari, vreo 500 de posturi… cred ca se mai gasesc informatii pe net. desi probabil au reangajat pe cei disponibilizati.

  15. kOoDoO permalink
    Iunie 24, 2009 10:57

    O duc prea bine aici ca sa imi iau bataie de cap la Renault. Chiar daca, poate, ar fi mai bine platit la ei. Plus ca-s frantuji, iar eu si frantujii = love nu. Tre’ sa mai insist la elvetienii mei 🙂

  16. Laura permalink
    Iunie 24, 2009 12:09

    KooDoo eu sunt curioasa ce le-ai scris in mailul ala de au inteles atat de pe dos ce ai vrut tu de fapt!:))

  17. kOoDoO permalink
    Iunie 24, 2009 12:29

    Pai am fost sincer. Le-am facut firma de rahat, cum fac si ei masinile care le dau la vanzare. Le-am spus ca service-ul la Renault e cel mai scump din tara si e tzapa curata. Le-am spus ca la masina mea (VW) am dat pe doua radiatoare (apa+AC) 550 ron, pe cand un radiator de Logan cumparat de la ei ajunge undeva la 1600 ron. Cu alte cuvinte, e o firma neserioasa din punctul meu de vedere si daca asa se poarta cu clientii, atunci cu angajatii e si mai rau probabil. Plus ca-s proprietarii francezi iar eu nu vreau sa fac plocoane in branza mucegaita de cativa ani. Pe scurt.

  18. kOoDoO permalink
    Iunie 24, 2009 12:35

    A. Si am trimes si ca atasament poza cu Dacia aia Cabriolet care am pus-o si pe blog, undeva…ca idee pentru urmatorul lor model. Seamana putin cu Shift-ul asta.

  19. Laura permalink
    Iunie 24, 2009 13:20

    Aaaa… eu credeam ca le-ai zis ca ai gasit tarziu propunerea de angajare si te interesai daca mai e valabila. Nu ca ii refuzai oricum 😀

Lasă un răspuns

