Skip to content

Deliciozitati

Iunie 27, 2009

Îmi place   îngheţata. La nebunie ! Şi-mi place să încerc sortimente diverse… Curiozitatea m-a împins ultima oară să gust asa ceva :


Aţi mâncat vreodată bomboane de ciocolată umplute cu îngheţată? Pentru că ar avea exact gustul asta… Deliciosss!

Şi după minunăţia asta de îngheţată, vin acasă şi mama, scăpată l-a cumpărături, s-a gândit mititica că nu strică niciodată o amandină la casa omului. Şi-a luat cât pentru o supradoză.

Amandine

9 comentarii leave one →
  1. Iunie 27, 2009 08:05

    ah ce bun arata..yummyyyy

  2. Laura permalink
    Iunie 27, 2009 09:28

    Deci sa nu-ti zic ca si sunt nu? 😀

  3. Iunie 27, 2009 12:26

    deja mor de pofta yummm

  4. Laura permalink
    Iunie 27, 2009 18:53

    E de la Nestle. Poate gasesti in magazine. Eu am cumparat-o din Mamaia:)

  5. Iunie 27, 2009 19:44

    Amandine…not really, dar înghețata arată bine de tot. oare cum se împacă cu o cură de slăbire (a mea)? 🙂

  6. Bogdan permalink
    Iunie 27, 2009 19:56

    moartea greutatii mele 😀
    arata bestial…yummm

  7. Laura permalink
    Iunie 27, 2009 20:55

    Adrian… inghetata e criminala ! Am mai mancat si azi una ! Merita totii bani ! 😛
    Bogdan, cand vi la mare sa-mi amintesti sa te duc la o inghetata 🙂 Si-asa a ramas sa mai stam la povesti…

  8. Iunie 28, 2009 04:21

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

  9. Laura permalink
    Iunie 28, 2009 07:48

    Ioana, ti-e pofta?:D

Lasă un răspuns

