Skip to content

AM CASTIGAT!!!!

August 4, 2009

ZOSO'S WEBARA CONTEST

Cine ar fi zis că poţi câşiga ceva frumos, nou şi util cu ceva urât, foarte urât chiar, neîngrijit şi vechi? Nu, nu e o poză cu mine când aveam pojar, aceeaşi pe care o foloseşte mama ca să sperie colindătorii de Sărbători,  ci e vorba de o veche tastatură cu care am participat la concursul de pe Webara.  Şi pe care, după cum probabil aţi observat din titlu, l-am şi caştigat!

Premiul este o tastatură Logitech diNovo in valoare de 300 de RON, despre ale cărei detalii privind designul şi opţiunile ce-o fac atât de faină puteţi afla citind aici : http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/4742&cl=us,en.

Bătrâna tastatură „tunată” care a făcut amuzamentul celor care au votat este :

THE WINNER!

Multumesc ZOSO pentru ideea de concurs, pentru rabdarea cu care şi-a zgariat  pe ici-colo retina şi pentru memorabilul link dinspre pagina lui către Pavajul meu de Catifea…

Laura Driha

17 comentarii leave one →
  1. August 5, 2009 00:18

    Felicitari:)…Sa o stapanesti sanatoasa si poate nu o aduci in stadiul celei mai sus prezentate:D

  2. August 5, 2009 04:43

    bravo, ma, te-am votat si eu de vro 3 ori, acolo, sa fie. sa butonezi cu spor.

  3. mrbozzzo permalink
    August 5, 2009 05:15

    Felicitarile, masa si dansul ar trebui sa aiba loc langa un mouse wireless :).

    Nu mi-e foarte clar cum a supravietuit tastatura veche in preocuparea ta pentru ordine si curatenie, posibil sa fi fost a unui vecin? 😛

  4. Laura Driha permalink
    August 5, 2009 05:27

    Mrbozzzo, sa facem diferenta intre o glumita buna, produs al imaginatiei in scopul nobil al amuzamentului si o obsesie reala, de care nu pot si nici nu vreau sa scap 😀 Se poate?

  5. Laura Driha permalink
    August 5, 2009 05:28

    Multumesc Sorin. Stai linistit, n-ar nicio sansa sa ajunga ca cea veche 😛

  6. Laura Driha permalink
    August 5, 2009 05:29

    Ioana stiu ca tu imi esti mereu aproape. Sar’na pentru sustinere >:D<

  7. August 5, 2009 09:04

    Felicitari !

  8. Laura Driha permalink
    August 5, 2009 10:00

    Multumesc Alin 🙂

  9. August 5, 2009 10:56

    Sincere felicitari, ai avut succes!
    Si eu te-am votat, mi se pare mult mai originala tastatura ta decat cealalta care era in concurs. 🙂

  10. Laura Driha permalink
    August 5, 2009 12:16

    Multumesc Inocentule! 🙂

  11. August 5, 2009 12:24

    …mda, noroc ca nu ai RDS p’aici ca omorai IP-urile cu voturi! Bravo fratiklor ca ati votat-o, ca cine stie ce facea la soarec monitor si boxe cu oja aioa si pixurile!!! :))

  12. Laura Driha permalink
    August 5, 2009 12:26

    Bau bau, nu recunosc nimic 😛

  13. August 5, 2009 16:42

    felicitari Laura…ai castigat pe merit.

  14. Laura Driha permalink
    August 5, 2009 17:21

    Iris, multumesc! Mda, pot sa zic ca mi-am chinuit un pic imaginatia ca sa castig 😀

  15. crackjack permalink
    August 5, 2009 20:30

    acum e momentul recunoasterii, al laurilor.
    legenda tastaturii trebuie cunoscuta in amanunt.
    te rog spune-ne mai mult ….

  16. Laura Driha permalink
    August 5, 2009 20:41

    Biata mea tastatura e produsul depozitarii intr-o debara uitata de vremuri si de locuitorii apartamentului vecin si imaginatia bolnava a subsemnatei care, in unul din momentele sale de nebunie, a profitat de-o colectie generoasa de defecte pentru a castiga ceva…

Trackbacks

  1. Premiile NIVEA « Laura Driha

Lasă un răspuns

