Skip to content

Declan Galbraith

August 7, 2009

Am vrut să vă povestesc despre el ca să înţelegeţi ce-nseamnă să te lase mut de uimire un copil, am vrut să vă scriu despre fiecare fior care mi-a străbătut corpul ascultându-l… Şi-apoi am zis să nu vă stric surpriza şi să vorbim după ce îl ascultaţi. În videoclipul ăsta l-am văzut prima dată:


Iar aici e bonusul pentru că aţi fost cuminţi :


P.S. O să ziceţi că am înnebunit şi mă transform într-o pedofilă, dar oare mi se pare numai mie că
zâmbeşte superb? 😀

No comments yet

Lasă un răspuns

